ثبت نام کنید، 500 هزار تومان هدیه بگیرید..

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-1234567

درباره انواع عطر ادو پرفیوم زنانه چه می دانید؟

در این مقاله همراه ما باشید تا با هم به بررسی یکی از دسته‌های انواع عطر ادو پرفیوم زنانه بپردازیم. اگر شما خانمی هستید که به دنبال خوشبوکننده گیرا و تاثیرگذار هستید یا می‌خواهید با خرید یک ادوپرفیوم زنانه همسر خود را تحت تاثیر قرار دهید، این محتوا راهنمایی است که به آن نیاز دارید.

انسان‌ها از زمان قدیم برای برطرف کردن بوی نامطبوع و آراستگی، بدنبال راه حل بوده‌اند؛ اسپری، بادی اسپلش، مام و ادکلن یا عطر از معروف‌ترین این راه حل‌ها هستند. به نظر شما کدام از این بین بیشتر از همه تنوع دارد؟ کدام یک در بین افرادی که به مجالس و مهمانی‌های مختلف می‌روند، طرفدار دارد؟

باتوجه به آمارهای بدست آمده، این ادکلن‌ها هستند که به دلیل تنوع در رایحه‌ها و ماندگاری طولانی‌تری که دارند، طرفدار بیشتری در این زمینه دارند. اما سوال اصلی اینجاست که درست است بگوییم ادکلن یا عطر؟ آیا کلمات دیگری هستند که معرف این دسته از مواد خوشبوکننده باشند؟

انواع عطر ادو پرفیوم زنانه یعنی چی؟

شاید در لحظه خواندن تیتر ((عطر ادوپرفیوم زنانه)) فکر کنید که ادوپرفیوم برندی از عطر است؛ اما اشتباه می‌کنید. شرکت های تولیدکننده این دسته از خوشبوکننده‌ها، به کمک فرمول‌های شیمیایی و افزایش یا کاهش غلظت ترکیبات تشکیل دهنده، محصول نهایی را تغییر می‌دهند.

در این زمینه از خوشبوکننده ها، ما با 5 اصطلاح پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوکلن و اوفرش روبرو هستیم. در واقع این نامگذاری براساس غلظت، ترکیبات شیمیایی و ماندگاری خوشبوکننده است. انواع عطر ادوپرفیوم زنانه از بین این 5 دسته جز ماندگارترین خوشبوکننده‌ها به حساب می‌آید.

عطرهای ادوپرفیوم زنانه
عطرهای ادوپرفیوم زنانه

البته در نظر داشته باشید که ماندگارترین این دسته، پرفیوم یا عطر است. خلوص به نسبت بالای ادوپرفیوم‌های زنانه، باعث شده تا محدوده قیمت انواع عطر ادوپرفیوم زنانه اندکی بالاتر از دسته‌های دیگر نظیر ادوتویلت باشد.

از طرفی کیفیت نزدیک به پرفیوم و قیمت عطر ادوپرفیوم زنانه به حدی بوده است که هم خانم‌ها و هم افرادی که می‌خواهند کادویی جذاب به همسر خود بدهند را، مجاب به خریداری آنها بکند.

اگر شما خانم شاغل یا خانه داری هستید که به دنبال رایحه ای با مدت زمان ماندگاری بین 8 تا 10 ساعت هستید، انواع عطرهای ادوپرفیوم زنانه برای شما مناسب‌ترین گزینه است. حال که با این دسته از خوشبوکننده‌ها آشنا شدیم، نوبت به معرفی انواع، معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ادوپرفیوم زنانه موجود در بازار است.

 ادوکلن و عطر؛ کلماتی با معانی و کاربرد متفاوت

مطمعنا بارها برایتان پیش آمده که وقتی وارد فروشگاه مربوط به ادوکلن و عطر می شوید، این دو کلمه را به جای یکدیگر و یا حتی با یک معنی بیان کنید. اما جالب است که بدانید این یک باور عمومی اشتباه است.

در این دسته از خوشبوکننده ها در 5 اصطلاح بیان می شوند: عطر یا پرفیوم – ادوپرفیوم – ادوتویلت – ادوکلن یا همان ادکلن و اوفرش. همانطور که در این دسته بندی مشاهده می کنید نه تنها عطر و ادوکلن از یکدیگر جدا هستند، بلکه کلمات و اصطلاحات دیگری نیز وجود دارند که ممکن است قبل از این محتوا کمتر اسمشان را شنیده باشید یا حداقل تفاوتی بین آن ها قائل نمی شدید.

استفاده از رایحه با خلوص صددرصد در این دسته از خوشبوکننده ها، نه تنها امکان پذیر نیست، بلکه به دلیل تند بودن رایحه ها می تواند حس بدی در مصرف کننده ایجاد کند و یا حتی به پوستشان صدمه بزند.

از این رو شرکت های تولیدکننده، عصاره روغنی آنها را با رقیق کننده هایی نظیر الکل، رقیق می کنند و در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند. به همین منظور هرچه میزان رقیق شدگی در این لیست کمتر باشد، میزان ماندگاری بیشتر می شود.

عطرهای ادوپرفیوم
عطرهای ادوپرفیوم

مثلا حدود 20 الی 40 درصد عطر یا پرفیوم را عصاره روغنی تشکیل داده است و همین موضوع باعث شده تا ماندگاری تا حدود 12 ساعت نیز ادامه پیدا کند. اما موردی که باعث شده محبوبیت انواع عطر ادوپرفیوم زنانه افزایش یابد، کیفیت نزدیک به عطر اما با قیمتی به مراتب کمتر است.

برخی از عطرهای ادو پرفیوم زنانه معروف

در بحث معروف ترین و محبوب ترین انواع عطرهای ادوپرفیوم زنانه باید به چند نکته توجه ویژه کرد؛ برای مثال اول از همه که ادوپرفیوم مورد نظر از چه برندی است. به صورت دقیق در ادامه به بررسی انواع محبوب ادوپرفیوم های زنانه در بازار می پردازیم.

از اصلی ترین برندهای تولیدکننده می توان به گوچی، شانل، ویکتوریا سکرت، کالوین کلین و نیفتی اشاره کرد. علاوه بر برند که می تواند تا حد زیادی کیفیت را تضمین کند، این قیمت عطر ادوپرفیوم زنانه است که مورد توجه قرار می گیرد.

اما مهم ترین موردی که می تواند به عنوان سنگ محک ادوپرفیوم مورد توجه قرار گیرد، رایحه آن است. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم به بررسی 4 مورد از معروف ترین انوع عطر ادوپرفیوم زنانه بپردازیم.

ادوپرفیوم زنانه گوچی

اگر در فصل تابستان به دنبال رایحه و ادوپرفیومی برای مجلس یا مهمانی هستید، یکی از انتخاب‌های مناسب برای شما، ادوپرفیوم زنانه گوچی است. حجم این ادوپرفیوم زنانه حدود 100 میلی لیتر است. ساختار رایحه شیرین و خنک آن باعث می‌شود تا گرمای تابستان تا حد زیادی برای شما قابل تحمل باشد.

از موارد تشکیل دهنده رایحه‌های این ادوپروفیوم می توان به مرکبات، گیاهان معطر و ادویه ها اشاره کرد. محدوده قیمت عطر ادوپرفیوم زنانه گوچی همانند کیفیت بالایی که دارد، نسبت به دیگر انواع عطر ادوپرفیوم زنانه، اندکی بیشتر است.

ادوپرفیوم ویکتوریا سکرت

عطر بامب شل ویکتوریا سکرت
مشاهده قیمت و خرید عطر بامب شل ویکتوریا سکرت

یکی دیگر از ادوپرفیوم‌های زنانه مناسب فصل گرم سال، ادوپرفیوم زنانه ویکتوریا سکرت است. برند ویکتوریا سکرت مدل های متنوعی از انواع عطر ادوپرفیوم زنانه تولید کرده است که یکی از انواع محبوب آن، Bombshell می‌باشد.

این خوشبوکننده بدن حدود 100 میلی لیتر حجم دارد و رایحه‌های تشکیل دهنده آن شباهت زیادی به ادوپرفیوم گوچی دارد. البته در ادوپرفیوم ویکتوریا سکرت از، رایحه چوب نیز استفاده شده است. در مقایسه ساده بین ویکتوریا سکرت و گوچی، انواع عطر ادوپرفیوم زنانه ویکتوریا سکرت از قیمت کمتری برخور دارند.

ادوپرفیوم نیفتی مدل لالیک لامور

عطر زنانه لامور لالیک
مشاهده قیمت و خرید عطر زنانه لامور لالیک

اگر به دنبال خرید خوشبوکننده‌ای مقرون بصرفه و با کیفیت هستید، ادوپرفیوم نیفتی لالیک لامور انتخاب اصلی برای شماست. حجم این ادوپرفیوم حدود 50 میلی لیتر می باشد و بسیار مقرون به صرفه است.

رایحه‌های تشکیل دهنده این خوشبوکننده نیز باعث شده تا طعم شیرین و خنکی داشته باشد و همین موضوع آن را برای استفاده در ماه‌های گرم سال مناسب کرده است. گیان معطر، گل، چوب و نارنج از مهم‌ترین موارد تشکیل دهنده عناصر این ادوپرفیوم می‌باشند.

ادوپرفیوم شانل مدل کوکو

عطر زنانه کوکو مادمازل شنل
مشاهده قیمت و خرید عطر زنانه کوکو مادمازل شنل

این ادوپرفیوم که در سال 2018 معرفی شد، در سطح بسیار بالاتری نسبت به دیگر خوشبوکننده‌ها قرار می‌گیرد و از معدود رایحه‌هایی است که در فصل سرما مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، حجم 200 میلی لیتری آن باعث شده تا افراد بتوانند طولانی مدت از آن استفاده کنند.

رایحه‌های میوه، وانیل، گیاهان معطر و مرکبات، بخشی از رایحه‌های تشکیل دهنده این ادوپرفیوم می‌باشند. اگر در هنگام خرید ادوپرفیوم محدودیتی از نظر قیمت ندارید، با انتخاب ادوپرفیوم شانل مدل کوکو در فصول سرد خاص و جذاب بنظر برسید.

 ویژگی انواع ادو پرفیوم زنانه

همانطور که در بخش‌های قبل اشاره شد، انواع ادوپرفیوم زنانه، تفاوت‌هایی با دیگر دسته‌های خوشبوکننده دارد. حدود 15 الی 20 درصد ادوپرفیوم‌ها را رایحه اصلی و باقی دیگر را مواد رقیق کننده تشکیل شده‌اند. تنها پرفیوم است که میزان بیشتری نسبت به ادوپرفیوم، غلیظ‌تر است.

عطرهای زنانه
عطرهای زنانه

به همین منظور رابحه آن می‌تواند تا حدود 10 ساعت بر بدن افراد باقی بماند. علاوه بر این قیمت مناسب این نوع از خوشبوکننده‌ها باعث شده تا خانم‌ها بیشتر از هر دسته دیگر، به دنبال انواع ادوپرفیوم زنانه بروند. مقدار رایحه های درون ادوپرفیوم‌ها به حدی است که باعث ایجاد ناراحتی و سردرد در فرد و اطرافیان آنها نمی‌شود.

اگر بعد از استفاده از انواع عطر ادوپرفیوم زنانه، ورزش و فعالیت های سنگین نداشته باشید، می توانید بو و رایحه آن را به مدت یک روز نیز بر بدن خود حس کنید. به صورت اختصاری، علامت ادوپرفیوم ها به صورت EDU نوشته می شود.

این نوع عطرها برای چه مکان هایی مناسب است؟

نعداد بسیار زیادی از انواع عطر ادوپرفیوم زنانه در بازار موجود است. با این حال، با توجه به ساختار تشکیل دهنده این ادوپرفیوم‌ها بعضی از آنها رایحه گرم و تلخ دارند و بعضی دیگر شیرین و خنک.

با توجه به این مورد بعضی از این ادوپرفیوم‌ها برای فصل تابستان و بعضی از آن ها برای فصول سرد سال مناسب هستند. از طرف دیگر بعضی از اینها حاوی رایحه‌هایی هستند که برای تمامی فصول مناسب است.

اگر در فصل سرد به دنبال رایحه‌ای گرم هستید، ادوپرفیوم کرید مدل Royal Oud مناسب‌ترین گزینه می‌باشد. اما دست شما برای انتخاب رایحه در فصول گرم سال بسیار بازتر است.

از محبوب ترین رایحه‌های شیرین و خنکی که برای فصول گرم سال مناسب هستند، می‌توان به ژک ساف مدل Sweet Love، ویکتوریا سکرت مدل Bombshell و کالوین کلین اشاره کرد.

نکات ساخت عطر در خانه

نکات قبل از خرید انواع عطرهای ادو پرفیوم زنانه

رعایت یک سری از نکات قبل از استفاده از انواع ادوپرفیوم زنانه، می‌تواند میزان ماندگاری را افزایش داده و میزان بروز حساسیت را به حداقل برساند.

  • حتما قبل از استفاده از ادوپرفیوم زنانه، پوست خود را خشک کنید؛ این کار باعث جذب سریع‌تر و ماندگاری بیشتر رایحه‎‌های آن می شود.
  • سعی کنید از این خوشبوکننده‌ها بر لباس های رنگ روشن خود استفاده نکنید؛ ممکن است در این حالت لایه‌ای زرد رنگ روی لباستان ایجاد شود و به راحتی پاک نشود.
  • اگر می‌خواهید از این خوشبوکننده ها در نواحی گردن و پشت گوش خود استفاده کنید؛ ابتدا دو پاف بر روی دست خود زده و بعد از طریق دست خود آن را بر نواحی موردنظر پخش کنید. اینکار می‎تواند ایجاد حساسبت پوستی ناحیه گردن و پشت گوش را در طولانی مدت، به صفر برساند.
  • حتما در نظر داشته باشید که میزان مصرف انواع عطر ادوپرفیوم زنانه نیز بسیار حائز اهمیت است. اگرچه گفته شد که میزان ایجاد حساسیت پوستی این نوع خوشبوکننده بسیار کم است، اما با افزایش بیش از اندازه و استفاده غیراصولی از این خوشبوکننده‌ها می‌تواند احتمال بروز ضایعات پوستی نظیر بثوارت پوستی را افزایش دهد.

امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید و با ویژگی ها و انواع ادو پرفیوم های زنانه آشنا شده باشید، شما می توانید برای خرید عطر به سایت آبان سا مراجعه کنید و با خیالی راحت خرید خود را تکمیل نمایید.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

17% تخفیف
lalique lamour women's perfume

قیمت اصلی تومان290.000 بود.قیمت فعلی تومان240.000 است.

21% تخفیف
parfums de marly layton men's perfume

قیمت اصلی تومان240.000 بود.قیمت فعلی تومان190.000 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *