ثبت نام کنید، 500 هزار تومان هدیه بگیرید..

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-1234567

بررسی 6 مورد از بهترین‌های عطر تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا

عطر تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا با فاکتورهای متعددی سنجیده می‌شود. اگر از شما بپرسم که برای خرید یک عطر جدید چه فاکتورهایی را در نظر می‌گیرید، بدون شک پاسخ شما دو محور اصلی خواهد داشت.

یکی این است که با ترجیح رایحه شما مطابقت داشته باشد و دوم ماندگاری عطر هم مناسب باشد. ارزش یک عطر عمدتاً با ماندگاری بوی آن در هنگام استفاده اندازه گیری می‌شود.

اما انتخاب و محدود کردن تعداد کمی از گزینه‌های موجود در بازار به‌عنوان بهترین عطر و ادکلن تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا با توجه به تنوع رایحه‌ها، فرمولاسیون‌ها و انواع عطرهای مختلف موجود در بازار، می‌تواند کار سختی باشد.

از طرفی واقعیت این است که در مورد هر عطری رایحه یکی از آن چیزهایی است که بلافاصله متوجه خواهید شد که آیا مطلوب شماست یا خیر. قیمت ادکلن تلخ و خنک زنانه با ماندگاری طولانی می‌تواند کمی بالاتر از قیمت متوسط یک عطر ارزان‌تر با ماندگاری 3-5 ساعت باشد.

اما در مقابل بهای بالاتر شما تنها نیاز دارید تا صرفاً گهگاهی از این عطر استفاده کنید و نیازی به حمل و همراه داشتن شیشه آن ندارید. در ادامه سعی کرده‌ایم با بررسی ابعاد مختلف عطرهای گوناگون، چند مورد از لیست عطر تلخ و خنک زنانه را به شما معرفی کنیم.

عطرهای خوشبو زنانه
عطرهای خوشبو زنانه

معرفی ویژگیهای عطر تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا

عطر تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا، یک انتخاب مناسب برای زنانی است که دوست دارند با شخصیتی قوی و جسورانه به دنیای پوشیدنی‌های عطری نزدیک شوند. این نوع عطرها معمولاً دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • تلخی: این نوع عطرها دارای تلخی و تندی هستند که به شما احساس قدرت و جسارت می‌دهد.
  • خنکی: عطرهای خنک، با بوی مرکبات و گل‌های خنک، به شما حس تازگی و سرخوردگی می‌دهند.
  • ماندگاری بالا: چون این نوع عطرها دارای ترکیبات قوی و متعادل هستند، ماندگاری آنها بسیار بالاست و تا ساعت‌های طولانی پخش بو دارند.
  • مناسب برای فصل گرما: عطرهای تلخ و خنک، به‌خاطر خنکی و تازگی آنها، برای فصل گرما بسیار مناسب هستند و به شما حس خوشبویی دلپذیر و روحیه خوبی می‌دهند.
  • قابل استفاده در محیط‌های کاری: به‌دلیل اینکه این نوع عطرها دارای بوی تلخ و خنک هستند، در محیط‌های کاری بسیار مناسب بوده و به شما حس قدرت و جسارت می‌دهند.
خوشبوترین ادکلن های زنانه سال
ادکلن های زنانه تلخ و خنک

در کل، انواع ادکلن تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا دارای رایحه‌های شخصیتی هستند که با لباس‌ها و سبک‌های مختلف ترکیب می‌شوند و برای زنانی که به‌دنبال عطری با شخصیت قوی و ماندگاری بالا هستند، مناسب هستند.

بهترین عطرهای تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا را بشناسید

وقتی صحبت از عطر و ادکلن های تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا می‌شود ویژگی‌های مختلفی به ذهن می‌آید. نخست اینکه عطرهای تلخ و خنک زنانه، انتخابی بسیار مناسب برای فصول گرم سال هستند.

دومین مورد ویژگی، این عطرها با ترکیباتی از گل‌ها، میوه‌ها و چوب، باعث ایجاد حس تازگی و شادابی در فضا می‌شوند. نهایتاً ویژگی اصلی این عطرها، ماندگاری بالا و پخش بوی قوی است که باعث می‌شود طولانی‌تر در بدن شما حضور داشته‌باشند.

در واقع بهترین عطر تلخ و خنک زنانه، گزینه‌ای شیک و جذاب برای زنانی است که علاقه‌مند به رایحه‌های مرکبات، گل‌ها و مشک هستند. این عطرها با ترکیبی از رایحه‌های تلخ و خنک، حسی از شیکی و زنانگی را به شما می‌دهند.

در بسیاری از مواقع به‌عنوان عطر رسمی و مناسبتی نیز استفاده می‌شوند. همچنین، ماندگاری بالای این عطرها باعث می‌شود که شما تمام روز با رایحه‌ای خوشبو و جذاب همراه باشید. در ادامه به بررسی 6 مورد از بهترین عطرهای تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا پرداخته‌ایم.

عطر شنل کوکو مادمازل – Chanel Coco Mademoiselle

عطر زنانه کوکو مادمازل شنل
مشاهده قیمت و خرید عطر زنانه کوکو مادمازل شنل

عطر Chanel Coco Mademoiselle یکی از موارد لیست بهترین عطر تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا بوده که توسط Jacques Polge طراحی و در سال 2001 روانه بازار شده است. عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل عطری زنانه با رایحه گل کهربا می‌باشد.

نت‌های اولیه آن پرتقال ماندارین، ترنج و شکوفه پرتقال؛ نت‌های میانی رز ترکی، یأس، میموزا و یلانگ یلانگ و نت‌های پایه نعناع هندی، مشک سفید، وانیل، وتیور، دانه تونکا و اپوپوناکس هستند. این عطر برنده جایزه FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2008 بوده و برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است.

عطر دیور جا دور – Dior J’adore

عطر جادور دیور
مشاهده قیمت و خرید عطر دیور جادور

عطر Dior J’adore یکی دیگر از بهترین و معروف ترین عطرهای زنانه است که در سال 1999 به بازار عرضه شد. نت‌های اولیه شامل گلابی، خربزه، مگنولیا، هلو، پرتقال ماندارین، ترنج؛ نت‌های میانی یأس، زنبق دره، گل سرخ، فریز یا، گل رز، ارکیده، آلو، بنفشه و نت‌های پایه شامل مشک، وانیل، شاه توت و سدر هستند.

این عطر تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا برنده جایزه FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2007 نیز شده است و برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب می‌باشد.

عطر تام فورد بلک ارکید – Tom Ford Black Orchid

عطر زنانه بلک ارکید تام فورد
مشاهده قیمت و خرید عطر بلک ارکید تام فورد

عطر تام فورد بلک ارکید یک عطر تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا با ترکیبی از رایحه‌های شیرین، تلخ و خنک است که توسط David Apel و Pierre Negrin طراحی و در سال 2006 به بازار معرفی شده است. نت‌های اولیه شامل ترافل، گاردنیا، توت سیاه، یلانگ یلانگ، یأس، ترنج، پرتقال ماندارین و لیمو آمال فی است.

رایحه میانی ارکیده، ادویه‌جات، گاردنیا، نت‌های میوه‌ای، یلانگ یلانگ، یأس و نیلوفر آبی و نت‌های پایه ترکیبی از شکلات مکزیکی، نعناع هندی، وانیل، بخور، عنبر، چوب صندل، وتیور و مشک سفید است. این عطر برای استفاده در فصل پاییز و زمستان مناسب می‌باشد.

عطر ایو سن لورن بلک اپیوم – Yves Saint Laurent Black Opium

عطر زنانه بلک اوپیوم ایو سن لورن
مشاهده قیمت و خرید عطر بلک اوپیوم ایو سن لورن

عطر Yves Saint Laurent Black Opium را نیز می‌توان به‌عنوان یکی دیگر از بهترین‌های عطر و ادکلن تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا معرفی کرد. این محصول توسط Nathalie Lorson, Marie Salamagne, Olivier Cresp و Honorine Blanc طراحی و در سال 2014 روانه بازار شد.

نت‌های ابتدایی گلابی، فلفل صورتی و شکوفه پرتقال؛ نت میانی قهوه، یأس، بادام تلخ و شیرین بیان و نت‌های پایه ترکیبی از وانیل، نعناع هندی، چوب کشمیر و سدر است. این عطر برای استفاده در فصل پاییز و زمستان مناسب می‌باشد.

عطر جورجیو آرمانی سی – Giorgio Armani Si

عطر سی جورجیو آرمانی
مشاهده قیمت و خرید عطر جورجیو آرمانی سی

در لیست بهترین عطر تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا عطر Giorgio Armani Si را باید یک گزینه خاص دانست. این عطر توسط Christine Nagel طراحی و در سال 2013 به بازار معرفی و عرضه شده است.

ترکیب نت‌های این عطر به یاد ماندنی شامل کاسیس برای نت بالا، رز می‌و فریز یا برای نت میانی و نت‌های پایه‌ای از وانیل، نعناع هندی، نت‌های چوبی و آمبروکسان است.

محصول خاص جورجیو آرمانی دارای رایحه‌ای شیرین، تلخ و خنک است که با ترکیبی از مشک، گل رز، چوب صندل و وانیل ساخته شده و برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است.

عطر جو مالون لایم بسیل اند ماندارین Jo Malone Lime Basil & Mandarin

عطر Jo Malone Lime Basil & Mandarin ساخته Jo Malone است که در سال 1999 میلادی به بازار معرفی شد. ترکیب نت‌های به یاد ماندنی انبه‌صورت لیمو، پرتقال ماندارین و ترنج برای نت‌های ابتدایی، ریحان، آویشن، زنبق و یأس بنفش برای نت‌های میانی و علف خس خس و پاتچولی برای نت پایه این عطر هستند.

این عطر دارای رایحه‌ای خنک، تلخ و مرکبات بوده و با ترکیبی از لیمو، بابونه، ریحان و چوب ساخته شده‌است. همچنین برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است.

تمامی موارد اشاره این عطرهای تلخ زنانه همگی دارای رایحه‌هایی بسیار متنوع بوده و برای استفاده در فصول مختلف سال مناسب هستند و می‌توانند به‌راحتی با لباس‌ها و سبک‌های مختلف ترکیب شوند.

چگونه ماندگاری عطرهای زنانه را بیشتر کنیم؟

لحظه‌ای که عطر و بوی خاص خود را پیدا می‌کنید، آن رایحه به شما حال روحی خوبی داده و به‌شدت به یاد ماندنی و البته اعتیادآور می‌شود. بنابراین جای تعجب نیست که بیشتر ما همیشه در جستجوی عطرهای ماندگار هستیم.

ترفندهای ماندگاری بالای عطر
ترفندهای ماندگاری بالای عطر

وقتی عطری ماندگاری طولانی مدتی داشته‌باشد، اعتماد به نفس پایدار و ثابتی را برای کسی که از استفاده می‌کند ایجاد می‌کند. اگر از بهترین عطرهای تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا هم استفاده می‌کنید روش‌های زیر می‌توانند به افزایش ماندگاری عطر کمک کنند.

  1. استفاده از لوسیون بدن: قبل از استفاده از عطر، می‌توانید از یک لوسیون بدن با رایحه مشابه عطر خود استفاده‌کنید تا عطر بهتر و بیشتر در بدن شما جذب شود.
  2. استفاده از عطر در لباس: عطر را روی لباس‌های خود نیز بپاشید تا رایحه عطر بیشتر در اطراف شما حس شود.
  3. استفاده از عطر در اتاق: قبل از خروج از خانه، عطر را در اتاق خود بپاشید تا رایحه عطر با شما همراه باشد.

خرید و قیمت ادکلن تلخ و خنک زنانه با ماندگاری بالا

عطر و ادکلن های تلخ و خنک زنانه به‌دلیل داشتن رایحه‌های خاص و ماندگاری خوب، اغلب به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین محصولات زیبایی شناخته می‌شوند. قیمت این عطرها بسته به برند، حجم، نوع رایحه و سایر عوامل متفاوت است.

برندهای معروفی مانند Chanel، Dior، Gucci، Tom Ford و Jo Malone از جمله برندهایی هستند که عطرهای بسیار محبوب و پرفروشی را تولید می‌کنند و محدوده قیمتی بالایی نسبت به عطر های معمولی دارند.

قیمت ادکلن تلخ و خنک زنانه و به‌خصوص مواردی که به آن اشاره شد معمولاً بالاست و بسته به برند و حجم محصول، متفاوت است. اما شما می‌توانید تمامی خرید عطرهای زنانه را با رایحه‌ی کاملا اصلی و بسیار مقرون به صرفه در سایت آبان سا تجربه کنید و از خدمات ما بهره مند شوید.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

17% تخفیف
lalique lamour women's perfume

قیمت اصلی تومان290.000 بود.قیمت فعلی تومان240.000 است.

21% تخفیف
parfums de marly layton men's perfume

قیمت اصلی تومان240.000 بود.قیمت فعلی تومان190.000 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *