ثبت نام کنید، 500 هزار تومان هدیه بگیرید..

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-1234567

عطرهای مردانه تلخ و خنک

5 تا از بهترین عطرهای مردانه تلخ و خنک

عطرهای مردانه تلخ و خنک برای فصول گرم بیشتر پیشنهاد داده می‌شود اما این پیشنهاد الزامی نیست. خیلی از آقایان بیشتر به عطرهای خنک و تلخ علاقه مند هستند و این افراد ترجیح می‌دهند در هر زمانی از عطرهایی با این رایحه و طبع استفاده کنند.

در این محتوا تصمیم گرفتیم تا چندتا از بهترین عطر های مردانه تلخ و خنک را برای شما معرفی کنیم. عطرهای مردانه خنک و تلخ باعث می‌شود شما با قدرت و با جذبه تر از حالت عادی به نظر برسید در واقع این عطر ها برای مردانی قدرتمند بسیار مناسب است.

عطر تلخ و خنک مردانه برای افرادی مناسب است که تعریق زیادی دارند و یا در طول روز به واسطه فعالیت خودشان احساس خستگی زیادی می‌کنند. طبع خنک به طور معمول باعث می‌شود که خستگی روزانه از شما گرفته شود و با تزریق کردن حس تازگی به قول معروف جان دوباره ای به شما ببخشد.

بهترین عطرهای مردانه تلخ و خنک

عطرهای مردانه تلخ و خنک زیادی در بازار وجود دارد اما بهترین ها متفاوت هستند. اگر به ظاهر و استایل خودتان اهمیت می‌دهید باید بهترین ها را تهیه کنید. عطرهایی که بعد از استفاده متوجه تفاوت آنها با تمامی عطرهایی که قبلا داشتید خواهید شد. عطرهایی که قصد داریم در این قسمت به شما معرفی کنیم جزو بهترین عطرهایی است که در دنیا وجود دارد.

عطر ها را بر اساس سلایق و البته بودجه های مختلفی برای شما معرفی می‌کنیم تا هر کدام یکی را که دوست داشتید تهیه کنید. در ضمن شما می‌توانید هر کدام از عطرهای تلخ و خنک مردانه را که دوست داشتید را از طریق سایت آبان سا به صورت اورجینال تهیه کنید.

1) کرید اونتوس

عطر اونتوس کرید
برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

همین اول بگذارید بهتون بگویم که کرید اونتوس یک عطر سلطنتی است، برای همین قرار نیست با یک عطر تلخ و خنک مردانه معمولی و با قیمت معمولی رو به رو شوید. این عطر جزو بهترین عطرهای مردانه ای است که در دنیا وجود دارد و همچنین به دلیل داشتن رایحه های بینظیر خودش طرفداران زیادی دارد.

از همه مهمتر اینکه کرید اونتوس برای مردانی تهیه شده است که قدرتمند هستند. این عطری است برای مردانی با جاه طلبی و قدرتمند که همیشه مشتاق هستند چه در کار و چه زندگی شخصی خودشان رشد کنند.

کرید اونتوس عطر مردانه شاهکاری است برای آقایانی که استایل کلاسیک دارند و دوست دارند یک رایحه خارق العاده را به استایل خودشان هدیه کنند. یک رایحه بسیار شیرین میوه ای که در نت آخر خود تلخی مردانه ای دارد، همچنین طبعی خنک دارد که برای فصول بهار و تابستان بسیار مناسب است. کرید اونتوس جزو معروف ترین عطرهای مردانه دنیاست.

2) دیور ساواج

عطر ساواج دیور
برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

کمتر کسی است که نام دیور ساواج را نشنیده باشد، تقریبا همه افرادی که به استایل خودشان اهمیت می‌دهند حداقل نام ایت عطر را شنیده اند. دیور ساواج یک عطر مردانه تلخ و خنک است که جزو پرفروش ترین عطرهای مردانه دنیا است.

این عطر با داشتن رایحه های نسبتا تند و البته تلخ تداعی کننده یک روحیه مردانه قدرتمند است. دیور ساواج یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که دوست دارند در بین سایر افراد جمع بولد شوند.

دیور ساواج جزو عطرهای مردانه پر شور و نشاط است که باعث می‌شود حال شما را در تابستان از گرما و خستگی رها می‌کند و به شما کمک می‌کند تا انرژی از دست رفته خودتان را بازگردانید. اگر به دنبال یک عطر مردانه خاص می‌گردید که همه جا و هر زمانی برای شما کاربردی باشد ما به شما دیور ساواج را پیشنهاد می‌کنیم.

یک عطر مردانه خنک و تلخ که هم برای قرار های عاشقانه مناسب است و هم برای کار های روزمره همچنین قیمت این عطر هم نسبت به رایحه فوق العاده ای که دارد مناسب است.

3) شنل بلو

عطر شنل بلو مردانه
برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

یکی از رایحه هایی که جایش در لیست عطرهای مردانه خنک و تلخ خالی بوده برای رایحه های چوبی است. شنل بلو یا عطر بلو شنل جای خالی رایحه چوبی را به خوبی در لیست ما پر کرده است. بلو شنل یک طبع خنک با رایحه چوبی ، تلخ دارد که دلربایی را به شما هدیه می‌کند.

بگذارید این طور بگویم بلو شنل عطری است که رایحه های آن را در هیچ عطر دیگری پیدا نخواهید کرد. رایحه های دلپذیری که درخودشان غرور و ابهت مردانه را جای داده اند. اگر به دنبال خرید یک عطر مردانه تلخ و خنک می‌گردید که نمونه اش را در هیچ عطر دیگری پیدا نکنید بهترین گزینه برای شما بلو شنل است.

این عطر یک رایحه دل انگیز و ملایم دارد، یعنی تلخی آن ملایم و آرام است برای همین حتی افرادی که به رایحه تند و تیز علاقه ندارند هم می‌توانند از این عطر استفاده کنند. شنل بلو را می‌توانید با کیفیت اورجینال از فروشگاه اینترنتی آبان سا تهیه کنید.

4) پاکو رابان اینویکتوس

عطر مردانه اینوکتوس پاکو رابان
برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

پاکو رابان را با محصول وان میلیون می‌شناسیم اما یکی دیگر از محصولات بسیار خوشبوی این برند اینویکتوس است. این محصول هم مانند وان میلیون یک ظاهر منحصر به فرد و خاص دارد. یک جام که نشان دهنده ارزشمند بودن محتوای درونش است.

این عطر تلخ و خنک مردانه با داشتن رایحه های مرکباتی و ادویه ای معتدل و کمی شیرین در نت های اولیه و میانی و همچنین تلخی رایحه های چوبی در نت های پایانی بسیار دلپذیر است.

این عطر دارای یک رایحه تند است برای همین اگر نسبت به رایحه های تند حساس هستید این عطر را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. اما ماندگاری و پخش بوی خیلی مناسبی دارد که از این نظر کافی است برای کارهای روزمره خودتان فقط یک بار آن را اسپری کنید.

این عطر مناسب فصول گرم سال است همچنین قیمت مناسبی دارند که از این رو شرایط را برای همه مهیا می‌کند تا این عطر بینظیر را تهیه کنند.

اینویکتوس در زبان لاتین به معنای شکست ناپذیر است و از این رو می‌توان فهمید که این عطر برای مردانی مناسب است که سخت کوش و پرتلاش هستند. اگر قصد دارید یک عطر مردانه تلخ و خنک را با یک قیمت مناسب و البته کیفیت خوب تهیه کنید پیشنهاد ما به شما عطر مردانه تلخ و خنک پاکو رابان اینویکتوس است.

5) آکوا پور هوم

آکوا پور هوم
برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

وقتی حرف از عطرهای مردانه تلخ و خنک می‌شود غیر ممکن است که از آکوا پور هوم نامی برده نشود. یکی از پرفروش ترین و البته پرطرفدار ترین عطرهای مردانه در ایران که جانی دوباره به شما می‌دهد. آکوا پور هوم عطر مردانه تلخ و خنک است که به شما شور و نشاطی دوباره می‌دهد.

می‌توان گفت که آکوا پور هوم قطعا جزو بهترین عطرهای مردانه تابستانی است. آکوا عطری است که بر اساس رایحه های دریایی و مرکبات دلپذیر که خنکی و نسیم را به استایل شما هدیه می‌کند.

آکوا عطری است اسپرت برای همین تمامی مردان با هر سلیقه ای که در استایل خودشان دارند می‌توانند از این عطر استفاده کنند. همچنین آکوا قیمت مناسبی هم دارد که آن را برای همه مردان ماسب می‌کند.

در واقع آکوا پور هوم یک انتخاب بدون ریسک برای کسانی است که دوست دارند از عطرهای مردانه تلخ و خنک استفاده کنند. این عطر رایحه آرام و ملایمی دارد برای همین سردرد و یا احساس تنگی نفس بعد از اسپری کردن آن نخواهید کرد.

مرکبات و رایحه دریایی و معطر اصلی ترین رایحه هایی هستند که بعد از اسپری کردن این عطر استشمام خواهید کرد. آکوا پور هوم را نیز مانند سایر محصولاتی که برای شما معرفی کردیم می‌توانید به صورت اورجینال از طریق فروشگاه اینترنتی آبان سا تهیه کنید.

5 تا از بهترین عطرهای مردانه تلخ و خنک را برای شما معرفی کردیم. این عطر ها با قیمت و البته رایحه های مختلفی تولید می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به بودجه و البته رایحه هایی که دوست دارید هر یکی از آنها را که مناسب خودتان می‌دانید را تهیه کنید.

دقت کنید که توجه به نوع استایل در انتخاب عطر ها بسیار مهم است. برای مثال اگر استایل شما اسپرت است عطر آکوا پور هوم و یا ساواج دیور مناسب شما است. اما اگر به استایل کلاسیک علاقه دارید پیشنهاد ما به شما کرید اونتوس و یا پاکو رابان اینوکتوس است.

خرید عطر مردانه تلخ و خنک

شما می‌توانید بهترین عطرهای تلخ و خنک مردانه را از طریق سایت آبان سا به صورت اورجینال خریداری کنید. تمامی عطرهایی که در این محتوا به آنها پرداخت شد نیز در سایت آبان سا موجود هستند و شما می‌توانید آنها را تهیه کنید تا استایل خودتان را با داشتن یک رایحه درجه یک کامل کنید.

برای اینکار کافی است با کلیک بر روی تصویر هر یکی از عطرهایی که مد نظرتون است، وارد صفحه مورد نظر شوید و با توجه با رایحه هایی که در آن وجود دارد عطر مورد علاقه خودتان را خریداری کنید.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

17% تخفیف
lalique lamour women's perfume

قیمت اصلی تومان290.000 بود.قیمت فعلی تومان240.000 است.

21% تخفیف
parfums de marly layton men's perfume

قیمت اصلی تومان240.000 بود.قیمت فعلی تومان190.000 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *