ثبت نام کنید، 500 هزار تومان هدیه بگیرید..

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-1234567

ده عطر مردانه برای کادو

10 تا عطر مردانه برای کادو و هدیه

عطر مردانه برای کادو یک انتخاب بینظیر برای زمانی است که دوست دارید به مردهای اطراف خودتان هدیه دهید. عطر های جزو کادو هایی هستند که می توانند ذوق مردان را به همراه داشته باشند. چرا که هر مردی برای آراسته شدن و البته تکمیل کردن تیپ و استایل خودش نیاز به یک عطر خوب دارد.

در این بلاگ قصد داریم تا شما را با ده تا عطر مردانه برای کادو دادن آشنا کنیم. این عطر ها را شما می تواند به هر مردی که دوست دارید هدیه دهید اما قبلش باید به چند نکته دقت داشته باشید.

نکاتی که باید قبل از خرید عطر به عنوان هدیه به آنها دقت کنید

  1. بایستی عطر مردانه برای هدیه ای که انتخاب کردید را نسبت با استایل مردی که مد نظر دارید تهیه کنید. برای مثال اگر فرد مورد نظر بیشتر استایلی اسپرت دارید بایستی عطر های اسپرت و خنک تر را انتخاب کنید و اگر بلعکس به استایل کلاسیک بیشتر علاقه مند است بایستی عطر هایی تلخ و کلاسیک تهیه کنید.
  2. عطری که قصد تهیه آن را دارید بایستی مناسب فصل باشد. اگر می خواهید عطری تهیه کنید که در روز های تابستانی از آن استفاده شود باید عطری با رایحه خنک و شیرین را انتخاب کنید. در واقع عطر های مرکباتی و دریایی انتخاب مناسبی برای تابستان هستند. اما عطر های گرم و تلخ و کلا ادویه ای مناسب فصول سرد سال هستند.
  3. به کارایی که دوست دارید عطر داشته باشد نیز باید دقت کرد. در واقع اگر می خواهید عطر مردانه برای کادو ای که انتخاب می کنید فقط در مجالس خاصی استفاده شود بایستی به دنبال عطر هایی بگردید که مناسب مهمانی ها و یا جلسات مهم هستند.
    اگر دوست دارید از آن عطر همیشه استفاده شود نیر باید به دنبال عطر هایی باشید که بتوان از آنها همیشه و همه جا استفاده کرد. عطر های سنگین مناسب جلسات مهم و عطر های سبک مناسب استفاده به صورت روزانه هستند. چرا که عطر های سنگین در طولانی مدت خسته کننده هستند و البته باعث می شود فرد سردرد شود.
  4. نسبت به بودجه ای که دارید عطر ها را انتخاب کنید. فکر نکنید که برای تهیه عطر مردانه برای کادو حتما بایستی هزینه ای سنگین پرداخت کنید. عطر های مردانه با قیمت های مختلف وجود دارند ولی حتما به یاد داشته باشید که عطری که قصد تهیه آن را دارید بایستی اورجینال باشد تا بهترین بازدهی را برای فرد به همراه بیاورد.

مطلب پیشنهادی : ۱۰ تا از معروف ترین عطرهای مردانه

معرفی 10 عطر مردانه برای کادو و هدیه

در این بخش از محتوا قصد داریم تا 10 تا از بهترین عطر های مردانه را که مناسب هدیه دادن هستند را برای شما معرفی کنیم. این عطر ها از رایحه ها و طبع های مختلفی گلچین شده اند و البته قیمت آنها نیز متفاوت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یکی از این محصولات کافی است بر روی عکس آنها کلیک کنید. شما می توانید هر یکی از این محصولات را از طریق سایت آبان سا با کیفیت اورجینال و البته قیمت مناسب تهیه کنید. بریم تا با 10 عطر مردانه برای کادو آشنا شویم.

کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس

اگر قصد دارید عطری گران و سلطنتی تهیه کنید بهترین انتخاب برای شما کرید اونتوس است. این عطر شاهکار قطعا و بدون شک عضو معروف ترین عطر های مردانه در دنیاست. ولی به دلیل گران بودن آن هر کسی توانایی استفاده از این عطر را ندارد. رایحه های این عطر در نت های اولیه شیرین و میوه ای است اما رفته رفته جای خودش را به رایحه های تلخ و مردانه ای مانند بلوط می دهد.

به طور کلی این عطر شاهکار از ماندگاری و البته پخش بوی بسیار بالایی برخوردار است . این عطر مناسب جلسات و یا مهمانی های خاص است، از این رو می توان آن را یک گزینه بسیار مناسب به عنوان عطر مردانه برای هدیه دانست. اگر قصد خرید یک عطر سلطنتی گران قیمت و خاص را دارید بدون شک کرید اونتوس همان عطر با همان رایحه هایی است که به دنبالش هستید.

ساواج دیور

عطر ساواج دیور

وقتی قصد داریم در مورد دنیای عطر مردانه صحبت کنیم یک عطر از بقیه عطر ها شناخته شده تر و البته پر طرفدار تر است. ساواج دیور عطر مردانه ای است که به عنوان یکی از پر فروش ترین عطر های مردانه تاریخ از آن یاد می شود.

یک عطر مردانه که برای هر مردی با هر تیپ و استایلی که دارد مناسب است. شاید یک عطر کادو تکرای باشد ولی اگر تا به الان همسر و یا پدر شما از این عطر استفاده نکرده است ساواج دیور می تواند یک انتخاب بینظیر به عنوان عطر مردانه برای کادو باشد.

رایحه های این عطر فلفی، تلخ و گرم است و برای همه فصل ها مناسب است. در واقع همین کارایی گسترده این عطر باعث شده که تا این حد طرفدار داشته باشد.

به خاطر ملایم بودن رایحه آن شما می توانید به طور طولانی مدت از این عطر استفاده کنید و به عنوان یک عطر روزمره آن را حساب کنید هر چند که در مهمانی ها و جلسات هم این عطر فوق العاده عمل می کند.

پاکورابان وان میلیون

پاکو رابان وان میلیون

یک عطر بینظیر که یک بطری استثنایی تر دارد. پاکو رابان وان میلیون از آن عطرهایی است که هیچ وقت قدیمی نمی شود. رایحه های شورانگیز و طراوت بخش این عطر به همراه بطری جذابی که دارد باعث می شود تا به عنوان یک عطر مردانه برای هدیه بسیار مناسب باشد.

غیر ممکن است مردی که برای آن وان میلیون را تهیه می کنید شکل و رایحه این بطری را از یاد ببرد. نت های اولیه این عطر مرکباتی است سپس در نت میانی رایحه های ادویه ها را حس خواهید کرد و در نهایت نت آخر یک رایحه چوبی مردانه را به همراه دارد که هر مردی از داشتن همچین رایحه ای لذت خواهد برد.

به طور کلی رایحه این عطر چوبی و ادویه ای است و به خاطر گرم بود طبع این عطر فصل زمستان بهترین فصل استفاده از این عطر خواهد بود. وان میلیون مناسب مردانی است که دوست دارند در جمع متفاوت از سایرین باشند. همچنین این عطر مناسب استایل های رسمی و کلاسیک است و بهتر است از آن در مهمانی ها و یا جلسات کاری استفاده شود.

پگاسوس پارفورمز د مارلی

عطر پگاسوس پارفورمز د مارلی

بی شک یکی از بهترین عطر های مردانه برای کادو داد پگاسوس پارفورمز د مارلی خواهد بود. این عطر شیرین و با بوی ملایمی که دارد یکی از رایحه های بسیار خاص را به وجود آورده است. از لحاظ قیمتی جزو عطر های نسبتا گران به شما میاید اما به اندازه کرید اونتوس سلطنتی نیست.

بهتر است از این عطر برای مراسم و یا مجالس رسمی استفاده شود. به طور کلی اگر دوست دارید برای یکی از مردان نزدیک به خود عطری شیرین اما مردانه تهیه کنید که رایحه اصلی آن وانیلی است بهترین گزینه برای شما پگاسوس پارفورمز د مارلی خواهد بود.

این عطر کامل مناسب استایل های کلاسیک است و از هر جهت زیبنده مردان سرکشی است که برای رسیدن به خواسته هایشان تلاش می کنند. این عطر جزو عطر های قوی و پر شور است و خوب قطعا بیشتر به مردانی میاید که جزو افرادی با همین خصوصیات هستند.

فراموش نکنید که نت آخر این عطر چوبی است و رایحه مردانه را با خودش به همراه دارد اما رایحه اصلی آن شیرین و وانیلی است. پگاسوس د مارلی یک عطر مردانه برای هدیه است که مناسب فصول سرد سال است.

سئول زارا

سئول زارا

چند عطر های مردانه برای کادو نام بردیم که اکثر آنها تا به اینجا مناسب استایل های رسمی و کلاسیک هستند. وقت آن شده است که یک سری از عطر های مردانه را نام ببریم که برای استایل های اسپرت هم مناسب هستند. در بین عطر های اسپرت سئول زارا می توان جزو خاص ترین ها دانست. این عطر همه جوره مناسب برای هدیه دادن به مردانی است که دوست دارند استایل اسپرت و مدرن داشته باشند.

از نام عطر هم مشخص است، این عطر برگرفته از شهر مدرن سئول است و همان خاصیت را در خودش نیز جای داده است. رایحه اصلی این عطر اسپرتب رگرفته از فلفل و فندق است در واقع ترکیبی از رایحه های تند و تلخ است.

رد بو و ماندگاری بسیار مناسبی دارد و از همه مهمتر جزو عطر مردانه برای کادو ای است که قیمت مناسبی هم دارد. اگر دوست دارید برای مردی که استایل اسپرت دارد یک عطر تابستانه تهیه کنید قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای شما سئول زارا خواهد بود. از این عطر می توانید به صورت روزانه استفاده کنید و در کل مناسب مهمانی های رسمی نیست ولی برای دورهمی ها بسیار مناسب است. با توجه به استایل فرد در محیط کار و یا دانشگاه هم می توان از آن استفاده کرد.

بلک افغان ناسوماتو

بلک افغان ناسوماتو

یکی از معروف ترین عطر های جهان اما واقعا خاص بی تردید همین بلک افغان خواهد بود. به دنبال حس آرامش و مردانگی می گردید این عطر برازنده افرادی با این خصوصیات است. موقع انتخاب عطر مردانه برای هدیه دادن چه ویژگی هایی مد نظر شماست؟ خیلی گران نباشد؟ رایحه خاص داشته باشد؟ رایحه های چوبی و مردانه را در خودش جای داده باشد؟ برای استایل های مختلف مناسب باشد؟ همه این خصوصیات را در بلک افغان می توانید پیدا کنید.

شاید عطری تکرای باشد اما عطر خوب، خوب است و نمی توان انکار کرد که بلک افغان جزو عطر های خوب نباشد. عطر مردانه برای کادو نیاز به رایحه هایی دارد که با هر بار اسپری کردن آن خاطرات یادآوری شوند و بلک افغان توانسته به خوبی این حس را به وجود بیاورد.

عطری با رایحه هایی چوبی و دودی که با حس آرامش حشیش همراه است می تواند یک انتخاب خوب برای هدیه دادن به مردان میانسال باشد. با استایل کلاسیک و یا اسپرت می توانید از این عطر استفاده کنید و در تمامی فصول نیز این عطر کارایی خودش را حفظ می کند.

مطلب پیشنهادی: ۱۰ تا از معروف ترین ادکلن های مردانه

جگوار کلاسیک بلک

جگوار کلاسیک بلک مشکی

اگر تا به اینجا عطر های مردانه برای کادو ای که برای شما در لیست قرار دادیم بیشتر از بودجه شما بوده است حتما به توضیحات در مورد جگوار کلاسیک بلک با دقت توجه کنید. این عطر قیمت بسیار مناسبی دارد به طوری که می توانم بگویم ارزان ترین عطر لیست ما است. اما به این معنا نیست که جگوار کلاسیک بلک عطری بدون ماندگاری است و یا از کیفیت کمی برخوردار است اصلا هم این طور نیست. با عطری اسپرت طرف هستیم که از سه نت مختلف تشکیل شده و هر کدام از نت ها دنیای خودشان را دارند.

در نت اولیه با رایحه های مرکباتی و شیرین مواجه می شوید اما خیلی زود این رایحه جای خودش را به نت دوم که چای و هل در آن ها پرچمدار هستند می دهد. بعد از گذشت مدتی رایحه نت آخر که چوبی است سر و کله اش پیدا می شود و یک رایحه خاص را برای شما به وجود میاورد.

همانطور که گفتیم این عطر طبع خنکی دارد که برای فصول گرم بسیار مناسب است همچنین با استایل های اسپرت بسیار دلنشین تر خودش را نشان خواهد داد. جگوار کلاسیک بلک جزو عطر های مردانه برای کادو ای است که از قیمت خوبی بر خوردار و مناسب باشگاه و یا کار های روزمره است.

دانهیل قهوه ای

دانهیل قهوه ای

یکی دیگر از عطر های مردانه برای کادو که مناسب تمامی فصول است و می توان از آن به طور روزمره استفاده کرد دانهیل قهوه ای است. این عطر در نت های اولیه خنک است و در نت میانی رایحه های چوبی و زمینی به آن اضافه می شود کار حتی اینجا هم تمام نمی شود و در نت آخر رایحه های چوبی قدرت مردانگی را به این عطر تزریق می کنند.

قیمت این عطر هم بسیار مناسب است و شما می توانید آن را جزو عطر های مردانه برای کادو قرار دهید. مطمئن باشید رایحه و البته ماندگاری این عطر ارزشش بیشتر از قیمتی است که می پردازید و پایین تر بودن قیمت این عطر نشان از بی کیفیت بودنش نیست.

دانهیل قهوه ای مناسب استایل های کلاسیک است و برای مردان میان سال یک گزینه بسیار خوب می تواند باشد. این عطر رایحه های تیز و سرگیجه آور هم ندارد و به همین دلیل می توانید از آن به مدت طولانی استفاده کنید.

دانهیل جزو قدیمی ترین عطر های مردانه ای است که هنوز به فروش می رسد از این جهت می توانید آن را برای کادو دادن به مردان میانسال و یا سالخورده تر انتخاب کنید. دانهیل قهوه ای عطر مردانه برای کادو دادن به پدربزرگ ها یا پدر ها است مطمئن باشید این افراد با استشمام کردن آن یاد خاطره های قدیم خود خواهند افتاد.

تام فورد اکستریم نویر

نویر اکستریم تام فورد

جزو عطر هایی است که رایحه آن در ذهن ها به یاد خواهد ماند. این عطر طبعی گرم دارد و برای فصول سرد یک انتخاب مناسب می باشد. به طور کلی رایحه های شیرینی دارد و در نت های اولیه آن بوی ماندارین و زعفران و بهار نارنج به خوبی حس می شود. نت میانی کمی مرکباتی است و در نت پایانی رایحه های شیرینی و چوبی داریم که از وانیل و صندل سفید گرفته شده است.

پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد از این رو می توانید آن را به عنوان عطر مردانه برای کادو دادن مد نظر قرار دهید.قیمت این عطر هم متوسط است. از این عطر می توانید در مهمانی ها و یا مراسم ها رسمی و یا حتی جلسات کاری استفاده کنید و مطمئن باشید این عطر شما را در میان بقیه افراد خاص و متفاوت نشان خواهد داد.

شاید کمی رایحه های آن برای برخی از افراد سنگین باشد پس این خصوصیت آن را هم مد نظر قرار دهید که نباید از آن به طور متداوم استفاده کرد اما برای مراسم های خاص هیچ مشکلی ندارد. همچنین این عطر در فصل سرما بهترین عملکرد خودش را نشان می دهد برای قرار های عاشقانه هم بسیار مناسب است.

استایل های کلاسیک و رسمی می توانند از این عطر استفاده کنند و به تیپ های اسپرت استفاده کردن از این عطر پیشنهاد داده نمی شود چون عطری است سنگین و بسیار مردانه و باید با استایلی کاملا مردانه هم استفاده شود.

مطلب پیشنهادی: ۱۰ عطر مردانه جذاب سال ۲۰۲۳

هوگو باس باتلد

عطر هوگو بوس باتلد

مگر میشود لیستی از عطر های مردانه برای کادو درست کرد و از هوگو باس باتلد نام نبرد. این عطر برای مردانی مدیر و قدرتمند است پس اگر مرد مورد نظر شما دارای این خصوصیات است باید بدانید بهترین انتخاب عطر مردانه برای کادو برای مردی با این خصوصیات هوگو باس باتلد است.

عطری ای با رایحه های تند وتیز که شاید مدت زیادی از تولید آن گذشته باشد ولی همچنان جزو بهترین عطر های مردانه به شمار میاید. طبع این عطر معتدل است و شما می توانید از آن در تمامی فصول استفاده کنید.

همچنین از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است و می تواند به عنوان یک عطر مردانه برای هدیه تهیه شود. رایحه های اولیه این عطر مرکباتی و شیرین است اما در نت های وسطی و پایانی رایحه های ادویه ای و چوبی را داریم که یک بوی بسیار خاص را خلق کرده است. این عطر برای مردانی با استایل های کلاسیک بسیار مناسب است و می توان آن را در هر جا و هر زمانی استفاده کرد.

حرف پایانی

در این محتوا سعی کردیم شما را با بهترین عطر مردانه برای کادو آشنا کنیم شما می توانید هر کدام از این عطر ها را که مد نظر خودتان است را از طریق سایت آبان سا با کیفیت اورجینال خریداری کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یکی از عطر هایی که مد نظرتون بود کافی است بر روی عکس همان عطر کلیک کنید تا با قیمت و رایحه های عطر ها آشنا شوید. می توانید تجربه خودتان را در مورد استفاده از هر یک این عطر مردانه برای هدیه و کادو را برای ما یادداشت کنید تا سایر افراد اطلاعات بیشتری در مورد عطر ها کسب کنند.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

17% تخفیف
lalique lamour women's perfume

قیمت اصلی تومان290.000 بود.قیمت فعلی تومان240.000 است.

21% تخفیف
parfums de marly layton men's perfume

قیمت اصلی تومان240.000 بود.قیمت فعلی تومان190.000 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *