ثبت نام کنید، 500 هزار تومان هدیه بگیرید..

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-1234567

10 عطر برتر مردانه - ده عطر برتر مردانه

10 عطر برتر مردانه محبوب در دنیا برای آقایان

در این محتوا قصد داریم تا ده عطر برتر مردانه ۲۰۲۳ را برای شما معرفی کنیم. این عطرها بر اساس رایحه ها و طبع های مختلف قرار گرفته اند و شما می‌توانید با هر سلیقه ای که دارید حداقل یکی از این عطرها را به عنوان عطر و ادکلن برتر مردانه خود انتخاب کنید. اگر دوست دارید تا با ده عطر برتر مردانه که شما را با سایر افراد هنگام قرار گرفتن در یک جمع متمایز نشان می‌دهد آشنا شوید حتما این محتوا را تا پایان مطالعه کنید.

معرفی 10 عطر برتر مردانه

اول از همه باید بدانید که ده عطر و ادکلن برتر مردانه برای هر فردی متناسب با سلیقه ای که دارد می‌تواند متفاوت باشد. ما به دلیل اینکه برای تمامی علاقه مندان به عطر این محتوا را تولید کردیم بر اساس سلایق مختلف این ۱۰ عطر برتر مردانه را برای شما معرفی خواهیم کرد.

اگر قصد داشتید تا با هر یک از این عطر ها بیشتر آشنا شوید و یا دوست داشتید هر کدام از عطر ها را تهیه کنید کافی است تا بر روی تصویر هر عطر کلیک کنید. شما می‌توانید این ده عطر برتر مردانه را با کیفیت اورجینال و قیمت مناسب از فروشگاه عطر آبان سا خریداری کنید.

 1) کرید اونتوس (Creed Aventus)

عطر کرید اونتوس
قیمت و خرید عطر کرید اونتوس
  • طبع: سرد
  • رایحه: تلخ
  • گروه بویایی: چاپر میوه ای

عطری گران قیمت و اشرافی که بدون تردید باید در لیست 10 عطر برتر مردانه قرار بگیرد. این عطر با داشتن رایحه های اغواگر همراه با نت هایی که شما را از سایر افراد جمع متمایز می‌کند قطعا جزو بهترین عطرهای مردانه دنیا قرار می‌گیرد.

کرید اونتوس به دلیل داشتن طبع خنک و رایحه هایی که دارد برای فصل بهار و تابستان یک انتخاب فوق العاده است. هر چند که شما می‌توانید از کرید اونتوس به عنوان یک عطر چهار فصل استفاده کنید. و در سایر فصل ها نیز کرید اونتوس خاصیت و رایحه های اغواگرانه خودش را حفظ می‌کند.

این عطر جزو گران قیمت ترین عطر های مردانه است ولی مطمئن باشید ارزش آن به همان میزان هزینه ای که می‌کند بالا و با ارزش است. این عطر بدون تردید یکی از ده عطر برتر مردانه ای است که شما باید با آن آشنا شوید.

رایحه های نت اولیه این عطر میوه ای و شیرین است و در نت میانی شاهده رایحه گل های خوش بوی مختلفی مثل یاس و رز خواهیم بود که با نعناع هندی و چوب درخت قان ترکیب شده است.

در نهایت در نت پایانی نیز یک رایحه وانیلی را تجربه خواهید کرد که گرمای تابستان را برای شما شیرین و خنک می‌کند. این عطر را به هر مردی پیشنهاد می‌کنیم.

2) ساواج دیور (Sauvage Dior)

عطر ساواج دیور
قیمت و خرید عطر ساواج دیور
  • طبع: سرد
  • رایحه: تلخ
  • گروه بویایی: مرکباتی

ساواج دیور نه تنها جزو ده عطر برتر مردانه است بلکه بدون شک جزو معروف ترین عطرهای مردانه دنیا نیز است. فروش و علاقه غیر قابل وصف مردان به این عطر یک اتفاقی است که نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید. یک عطر اغواگر و فلفلی که هر مردی به آن نیاز دارد.

اگر می‌خواهید یک عطر همه کاره تهیه کنید که در هر فصلی و هر جایی بتوانید از آن استفاده کنید ما به شما ساواج دیور را معرفی می‌کنیم. یک عطر مردانه با رایحه های تند و فلفلی که روحیه مردانه شما را در جمع شکوفا می‌کند.

ساواج ترکیبی از جسارت، اعتماد به نفس و قدرت مردانه است که می‌تواند هر کار دشواری را از پیش روی خودش بردارد. این عطر به حدی در بین مردان پرطرفدار است که تقریبا هر کسی اسم ساواج دیور به گوشش خورده است.

طبع معتدل این عطر همراه با رایحه مرکباتی و معطری که دارد آن را هم برای استفاده روزانه و هم استفاده در مجالس خاص مناسب می‌کند. این عطر که بدون شک جزو ده ادکلن برتر مردانه است از سه نت تشکیل شده است.

رایحه اول مرکباتی و فلفلی است، رایحه دوم حتی تند تر از رایحه قبلی است و در نت پایانی نیز یک شیرینی معتدل به آن اضافه می‌شود.

3) آکوا پور هوم (Bvlgari Aqva Pour Homme)

آکوا پور هوم
قیمت و خرید آکوا پور هوم
  • طبع: سرد
  • رایحه: تلخ
  • گروه بویایی: معطر دریایی

در ادامه لیست ده عطر برتر مردانه قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین عطرهای مردانه اسپرت آشنا کنیم. آکوا پور هوم بر عکس دو عطر قبلی که تا به حال برای شما معرفی کردیم دارای رایحه های شیرین و ملایمی است که بسیار خوشبو و آرامش بخش هستند.

این عطر به خاطر طبع خنکی دارد، یکی از بهترین انتخاب ها در فصل زمستان می‌تواند باشد. آکوا پور هوم هم در ایران و هم در مارکت های بین المللی به عنوان یکی از پرفروش ترین عطر ها شناخته می‌شود که هنوز هم طرفداران مخصوص به خودش را دارد. اگر به دنبال عطری اسپرت برای تابستان می‌گردید آن را انتخاب کنید.

گروه بویایی این عطر جزو گروه های معطر و آبزی است. زمانی که این عطر را اسپری می‌کنید حس خواهید کرد که در مقابل نسیم که از سمت دریا میاید قرار گرفتید و این نسیم آرامش بخش با خنکی سطح پوست شما را لمس می‌کند.

یک انتخاب مناسب برای آقایان علاقه مند به استایل های اسپرت و فصل تابستان که بدون شک جزو 10 عطر برتر مردانه آن را قرار می‌دهد. اسانس اولیه این عطر مرکباتی است و در نت میانی شاهد رایحه های آرام و آبزی خواهید بود. و در نهابت در آخرین نت این عطر بی نظیر روایح چوبی و کمی تند و تیز هم اضافه می‌شوند.

4) شنل بلو (Chanel Bleu)

عطر بلو شنل
قیمت و خرید عطر بلو شنل
  • طبع: سرد
  • رایحه: تلخ
  • گروه بویایی: چوبی معطر

اگر قرار باشد عطری را معرفی کنیم که برای مردان قدرتمند با کاریزما باشد بدون شک بلو شنل یکی از آن عطرهای است. بلو شنل عطری است مردانه و رسمی که بدون شک جزو ۱۰ عطر برتر مردانه است. از معروفیت آن گرفته تا رایحه و ماندگاری که دارد همگی جزو بهترین ها است.

این عطر برای مردانی طراحی شده که با تلاش سعی دارند تا زندگی بهتری را برای خودشان بسازند. مردانی که نمی‌گذارند استقلال شان از دست برود و به هر شکلی که شده آن را حفظ می‌کنند. مردانی شیک پوش که لباس های رسمی را به اسپرت ترجیح می‌دهند.

این عطر که برای مردان قدرتمند طراحی شده است دارای طبعی خنک و رایحه های تلخ است. بر عکس سایر عطر ها که تا به اینجا معرفی کردیم بلو شنل فقط یک نت پایه دارد که تمامی روایح تلخ از همان نشئت می‌گیرند. بلو شنل را بهتر است در فصل بهار استفاده کنید هر چند این عطر در سایر فصل ها هم کارایی خودش را حفظ می‌کند.

در مورد بلو شنل همین بس که ده عطر برتر مردانه را بدون حضور آن نمی‌توان تصور کرد. یک عطر با رایحه های استثنایی که مردانگی را به بهترین شکل در دل خودش جای داده است. عطری برای مردان آزاد که تن به شکست نمی‌دهند.

5) لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noire)

عطر مردانه انکر نویر لالیک
قیمت و خرید عطر انکر نویر
  • طبع: گرم
  • رایحه: تلخ
  • گروه بویایی: چوبی معطر

در ادامه لیست ده عطر برتر مردانه قصد داریم تا شما را با یک عطر که دارای رایحه های چوبی است آشنا کنیم. رایحه های انکر نویر را می‌توان بهشت علاقه مندان به روایح چوبی دانست. یک عطر که تمام تلاش خودش را کرده است تا رایحه چوبی را به بالاترین درجه که می‌تواند برساند.

عطری مردانه، سحر آمیز و بسیار خوش بو برای کسانی که رایحه های چوبی را دوست دارند. نت های ابتدایی طروات بخش هستند و روح و جسم شما را لمس می‌کنند. در نت میانی با هیجان مردانه رو به رو می‌شوید و نت پایانی نیز اثر بخشی این عطر خاص افزایش پیدا می‌کند.

این عطر با داشتن طبع گرم بهترین اثر بخشی را در زمستان دارد اما شما می‌توانید از آن در پاییز نیز استفاده کنید. این عطر به خوبی توانسته دل مردان علاقه مند به روایح چوبی را به دست بیاورد. لالیک انکر نویر جوهر مردانه را با طراوت بخش و مقاومت چوب ها ادغام کرده و یک عطر بی نظیر و اسرار آمیز را در خودش خلق کرده است.

ماندگاری و پخش بوی این عطر فوق العاده نیست اما مطمئنا شما را راضی نگه می‌دارد. این عطر را در لیست 10 عطر برتر مردانه قرار دادیم تا آقایان علاقه مند به عطر بتوانند عطر دل خواه خودشان را خیلی ساده پیدا کنند.

6) دیور هوم (Dior Homme Intense)

عطر دیور هوم
قیمت و خرید عطر دیور هوم
  • طبع: گرم
  • رایحه: شیرین
  • گروه بویایی: چوبی مشکی گلی

حالا که بحث 10 عطر برتر مردانه ما به روایح چوبی کشید بهتر است با یکی دیگر از عطرهای مردانه ای که رایحه چوبی در آن نقش بسیار جذابی ایفا می‌کند آشنا شوید. دیور هوم عطر اغواگری است که شما را از جای خودتان بلند می‌کند.

در مورد رایحه ها و جذابیت این طعر هر چه بگوییم کم است اما چیزی که دیور هوم را خاص کرده رایحه هیا چوبی است که با روایح گیاهی ترکیب شده و یک معجزه را در بین رایحه ها خلق کرده است.

شاید این عطر نتواند به ماندگاری و پخش بوی خودش بنازد اما قطعا و بدون شک می‌تواند به خاطر داشتن چنین رایحه ای به خودش افتخار کند. وقتی می‌خواهیم در مورد ده عطر برتر مردانه باید بهترین ها را جدا کنیم و واقعا بدون شک رایحه این عطر جزو بهترین ها است.

در لیست ده عطر و ادکلن برتر مردانه، این عطر کلاسیک که از سه نت مختلف تشکیل شده است، در نت اولیه شاهد ترنج ، اسطوخودوس ، سالویا که شادابی اولیه را ایجاد می‌کنند.

نت میانی که شامل زنبق، گل ختی، گلابی است شیرینی را به عطر ما می‌دهد و نت پایانی که شامل نعناع هندی ،خس خس ،سدر می‌شود همان نتی است که شما را مجبور می‌کند هر جا که هستید با بوی این عطر سر بچرخانید تا به دنبال منبع رایحه این عطر بگردید.

7) پاکورابان وان میلیون (Paco Rabanne 1 Million)

پاکورابان وان میلیون
قیمت و خرید عطر پاکورابان وان میلیون
  • طبع: گرم
  • رایحه: تلخ
  • گروه بویایی: چوبی ادویه ای

زیاد شنیدیم که نباید از ظاهر چیزی را قضاوت کنیم اما این جمله حداقل برای پاکورابان وان میلیون صدق نمی‌کند. این عطر را می‌توانید از ظاهر بی نظیر تجملاتی که دارد قضاوت کنید. چرا که در اون خودش هم رایحه هایی به ظرافت و زیبایی بیرون و البته تجمل گرایی ظاهرش جای داده است.

ده عطر و ادکلن برتر مردانه نمی‌توان معرفی کرد و حرفی از وان میلیون و افسانه ای نزد. عطری مردانه که ساخته شده تا مردانه ثروت مند و علاقه مند به تجمل گرایی از آن استفاده کنند. این عطر برای کادو دادن هم گزینه مناسبی است چون ظاهر خاصی که دارد جذابیت آن را چند برابر کرده است.

این عطر با داشتن طبع گرم و رایحه های چوبی و ادویه ای می‌توان یک انتخاب فوق العاده برای مراسم ها و یا جلسات کاری باشد که در روز های سر سال برگذار می‌شوند. نت اولیه این عطر را مرکبات تشکیل می‌دهند مرکباتی که طراوت خودشان را به این عطر باشکوه تزریق می‌کنند.

نت میانی جایی است که ادویه ها با ترکیب شدن با هم رایحه خاصی را می‌سازند. و درنهایت در نت آخر روایح چوبی و چرمی اضافه می‌شوند تا امضای یک عطر مردانه را به وجود بیاورند. وان میلیون به جز اینکه جزو ده عطر برتر مردانه است قطعا به عنوان جذاب ترین عطر ها هم شناخته می‌شود.

8) مارلی پگاسوس (Parfums de Marly Pegasus)

عطر مارلی پگاسوس
قیمت و خرید عطر مارلی پگاسوس
  • طبع: گرم
  • رایحه: تلخ و شیرین
  • گروه بویایی: شرقی سرخس گونه ها

کم کم که داریم لیست ده عطر برتر مردانه را می‌بندیم وقت آن شده است که حداقل یکی از عطرهای برند مارلی را برای شما معرفی کنیم. مارلی پگاسوس عطری که نام خودش را از افسانه ها گرفته است و بی راه هم نیست که بگوییم که خودش هم کمتر از افسانه های نیست.

عطری گرم با رایحه های شیرین ملایم که روح شما را جلا خواهد داد. از این عطر زمانی که در فصل زمستان استفاده می‌کنید بهترین اثر بخشی خودش را به نمایش می‌گذارد. سرما را با گرمایی که دارد برای شما ملایم می‌کند و با رایحه وانیلی خودش روح شما را نوازش خواهد کرد.

این عطر کلاسیک برای مردانی طراحی شده که رایحه های شیرین را دوست دارند اما نمی‌خواهند عطرشان اسپرت باشد. بگذارید این طور بگوییم که این عطر برای مردانی است که دوست دارند شیرینی را همزمان با داشتن استایلی کلاسیک حفظ کنند .

این عطر برتر مردانه از سه نت مختلف تشکیل شده است که اصلی ترین رایحه آن یعنی وانیل در نت پایانی قرار دارد. دو نت قبلی نیز ترکیبات گیاهی و گل های معطر هستند. البته بادام هم نقش مهمی در نت میانی این عطر ایفا  می‌کند. ماندگاری پگاسوس پخش بوی این عطر فوق العاده بوده و قطعا جزو 10 ادکلن برتر مردانه نیز است.

9) تام فورد توسکان لدر (Tom Ford Tuscan Leather)

عطر تام فورد توسکان لدر
قیمت و خرید عطر تام فورد توسکان لدر
  • طبع: گرم
  • رایحه: تلخ
  • گروه بویایی: چرمی

اگر به دنبال عطری رمز آلود می‌گردید که رایحه های آن برای شما با تمام رایحه هایی که تا به امروز به مشامتان خورده است متفاوت باشد تام فورد توسکان لدر عطری است که به دنبالش می‌گردید. این عطر  با داشتن رایحه های به شدت خاص که اغل آن ها چرمی هستند شما را مدهوش خواهد کرد.

مطمئن باشید رایحه ای شبیه به توسکان لدر تا به امروز هم حتی ندیده اید. عطری که باید در لیست ده عطر و ادکلن برتر مردانه ما قرار بگیرد حتی اگر قرار بود به جای معرفی 10 عطر فقط 5 عطر را برای شما معرفی کنیم مطمئن باشید باز هم توسکان لدر در لیست قرار می‌گرفت.

یک عطر بی نظیر مردانه که رایحه های چرمی آن شما را جذب خودش خواهد کرد. اگر جزو مردانی هستید که به رایحه های چرمی علاقه دارند حتما از این عطر استفاده کنید. کمتر عطری را می‌توانید پیدا کنید که انقدر مردانه و چرمی باشد و در کنار آن رایحه های جانبی هم آن را تبدیل به یک عطر با فورمول دست نیافتنی کنند.

این عطر شیک و مردانه با پخش بو و ماندگاری فوق العاده ای که دارد می‌تواند یک انتخاب عالی برای مردانی باشد که به دنبال عطری برای جلسات متعدد کاری خودشان می‌گردند، یا مردانی که استایل کلاسیک را دوست دارند و قصد تهیه یک عطر رسمی از ده عطر برتر مردانه را دارند.

10) آمواج اینتر لود (Amouage Interlude)

عطر اینترلود آمواج
قیمت و خرید عطر اینترلود آمواج
  • طبع: گرم
  • رایحه: تلخ
  • گروه بویایی: چوبی شرقی

آخرین عطری که در لیست ده عطر برتر مردانه ما قرار گرفته است شاید به اندازه عطرهای دیگری که معرفی کردیم شناخته شده نباشد. اما کیفیت و رایحه فوق العاده ای دارد که ما رو مجبور کرده است که در لیست خودمان آن را قرار دهیم. آمواج برند عطر عمانی است که عطرهای بسیار با کیفیتی را می‌سازد. یکی از این طعر ها اینترلوده است.

این عطر مردانه بی نظیر طبع گرم دارد که با رایحه های شیرین و ملایم ترکیب می‌شود. این عطر جزو عطرهای چوبی و ادویه ای است و بهترین فصل برای استفاده از آن زمستان است. از نظر کیفیت می‌توان گفت یک عطر بینظیر است.

ماندگاری و پخش بوی این عطر فوق العاده است بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکرش را هم می‌کنید. از نظر رایحه های تشکیل دهنده این عطر هم دارای سه نت مختلف است. در نت اولیه رایحه ترنج شیرینی اصلی را به این عطر اضافه می‌کند.

در نت میانی یک سری رایحه های اسرار آمیز را استشمام خواهید کرد که بسیار لذت بخش هستند و ماندگاری این عطر را افزایش می‌دهند. در نت پایانی نیز روایح چوبی و چرمی خودشان را به ما نشان می‌دهند تا رایحه های این عطر بی نظیر تکمیل شود. نمی‌توانستیم در لیست ده عطر برتر مردانه نام آمواج را نیاوریم.

انتخاب از بین ده عطر برتر مردانه

برای تهیه هر یکی از این ده عطر برتر مردانه کافی است تا بر روی تصویر آن ها کلیک کنید. با این کار هم اطلاعات بیشتری در مورد هر عطر کسب خواهید کرد و هم می‌توانید این عطر ها را با بهترین قیمت و البته کیفیت اورجینال از فروشگاه عطر آبان سا تهیه کنید.

امیدواریم از این محتوا استفاده کرده باشید ما سعی کردیم 10 عطر برتر مردانه را برای شما معرفی کنیم. اگر تا به حال از هر یکی از این عطر ها استفاده کردید و یا اینکه فکر می‌کنید جای عطری در لیست ما خالی است حتما نظر خودتان را برای ما بنویسید.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

17% تخفیف
lalique lamour women's perfume

قیمت اصلی تومان290.000 بود.قیمت فعلی تومان240.000 است.

21% تخفیف
parfums de marly layton men's perfume

قیمت اصلی تومان240.000 بود.قیمت فعلی تومان190.000 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *