ثبت نام کنید، 500 هزار تومان هدیه بگیرید..

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-1234567

عطر مردانه تا یک میلیون تومان

10 عطر مردانه تا یک میلیون تومان

در این محتوا قصد داریم تا برای شما عزیزان 10 تا عطر مردانه تا یک میلیون تومان را معرفی کنیم تا بتوانید عطرهایی با رایحه ها و کیفیت خوب اما قیمت مناسب را بشناسید و تهیه کنید.

قیمت این عطرها بر اساس قیمتی است که در سایت آبان سا ما برای شما عزیزان عرضه می کنیم، پس اگر در سایت و یا عطر فروشی قیمتی گران تر دیدید به هیچ عنوان تعجب نکنید. چرا که ما در آبان سا سعی می کنیم تا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن عطرها را برای شما عرضه کنیم.

در رنج قیمت عطر مردانه تا یک میلیون تومان شاید عطرهای بسیار معروف را نبینید ولی عطرهایی را پیدا خواهید کرد که رایحه های آنها  بسیار دلپذیر و خواست هستند.

خرید عطر اصل در آبان سا

این نکته را هم توجه کنید که عطرهایی که برای شما معرفی می کنیم یا عطر مردانه تا یک میلیون تومان هستند و یا اینکه کمی بیشتر از یک میلیون تومان قیمت دارند ولی به دو میلیون تومان نمی رسند. البته شما می توانید همین عطرها را هم با حجم های کوچک تر سفارش بدید تا برای شما به صرفه تر باشد.

10 عطر مردانه تا یک میلیون تومان

در این قسمت 10 تا عطر مردانه تا یک میلیون تومان را برای شما معرفی می کنیم. سعی کردیم این عطرها را طوری انتخاب کنیم که برای سلیقه های مختلف حداقل یکی از این عطرها جذاب باشد. تمامی این عطرها را می توانید از سایت آبان سا خریداری کنید و همچنین برای تهیه کردن عطرها و یا کسب اطلاعات بیشتر کافی است که بر روی عکس عطر مورد نظرتان کلیک کنید.

عطر ازارو لجند

عطر ازارو لجند
خرید و قیمت عطر ازارو لجند

یک عطر مردانه تا یک میلیون تومان با رایحه های میوه ای و گیاهی آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. ترکیبی از نت های آروماتیک و میوه ای که به شکل ریسمانی بهم متصل هستند شما را وادار می کند تا بویدن این رایحه را تکرار کنید.

این عطر خنک یک انتخاب عالی برای مردان جوانی است که دوست دارند در گرمای تابستان خودشان را از خستگی و سختی حرارت تابستانه نجات دهند. عطری که بسیار با نشاط و طراوت است و برای مردان جوان یک انتخاب فوق العاده می تواند باشد.

اگر استایل اسپرت هم داشته باشید که دیگر نور علی نور می شود و این عطر تیپ شما را کامل می کند. عطر ازارو لجند جزو عطر مردانه تا یک میلیون تومان قرار دارد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد از کیفیت مطبوعی هم بر خوردار است.

شاید تنها نکته منفی که از این عطر می توانیم بگوییم این باشد که طراحی شیشه این عطر بسیار ساده است و جذابیت خاصی ندارد. اما چیزی که در انتخاب عطر برای اکثر افراد مهم است رایحه های دل انگیز و ماندگاری و پخش بوی عطر است.

می توان گفت ازارو لجند با توجه به قیمتی که دارد این ویژگی ها را به خوبی در خودش جای داده است. شاید عطرهای بهتری هم از این لحاظ بتوانید پیدا کنید ولی با تفاوت قیمتی بسیار بیشتر از ازارو لجند خواهد بود.

عطر اسپایس بمب ویکتور اند رولف

عطر اسپایس بمب ویکتور اند رولف
خرید و قیمت عطر اسپایس بمب ویکتور اند رولف

عطری خاص با ظاهری خاص که رایحه آن به شکلی واقعا شما را از شدت هیجان و ترکیبات مختلف منفجر خواهد کرد! این عطر مردانه تا یک میلیون تومان را می توانید تهیه کنید و باور کنید که ارزش آن بسیار بیشتر از این هزینه ای است که می کنید.

البته این عطر را به جوانان بیشتر توصیه می کنیم تا مردان میان سال و پخته تر؛ به طور کلی این عطر عطری مردانه و جوان پسندانه است. این عطر دارای رایحه های چوبی و ادویه ای است که با ترکیب شدن آنها باعث شده رایحه ای خاص و قدرتمند خلق شود. بهتر است از این عطر در فصل زمستان استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

از نکات منفی این عطر مردانه با یک میلیون تومان فقط می توان به زمان استفاده از این عطر اشاره کرد. شما اگر به جز فصل زمستان و روز های سرد سال از این عطر استفاده کنید ممکن است با یک سری رایحه های سنگین رو به رو شوید که گاهی مواقع حتی باعث می شود احساس خفگی و خستگی کنید.

ولی اگر در یک روز سرد از آن استفاده کنید قطعا شاهد معجزه ای که دارد خواهید شد. این عطر به شکل وحشتناکی جذاب است و برای مردان جوان واقعا یک انتخاب عالی است. با توجه به قیمت و کیفیتی که این عطر دارد پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال عطر زمستانی میگردید حتما این عطر را تهیه کنید.

عطر مردانه 212 کارولینا هررا

عطر مردانه 212 کارولینا هررا
خرید و قیمت عطر مردانه 212 کارولینا هررا

عطر 212 کارولینا یک عطر مردانه جوان پسندانه ای است که از زمان عرضه شدن آن سالهای زیادی می گذرد به طوری که جوان های آن موقع الان مردانی پخته و میان سال شده اند. با این حال این عطر مردانه هنوز هم در میان مردان جوان امروزی بسیار پر طرفدار است.

عطری مردانه که با داشتن رایحه های هوس انگیر و جذاب شما را در میان جمع مانند یک فرد انتخاب شده نشان می دهد. این عطر مردانه با یک میلیون تومان معجزه ای برای شما می کند که در مواقعی بیشتر از عطرهایی با چندیدن برابر قیمت است.

رایحه خنک این عطر مردانه با یک میلیون تومان گرمای تابستان را برای شما قابل تجمل می کند و با توجه به رایحه های پورشوری که دارد به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی تابستان را طی کنید. رایحه این عطر ترکیبی از رایحه های مختلف و متفاوتی است که با همدیگر یک ترکیب خارق العاده ای را به وجود آورده اند.

ترکیبات سبز و گیاهی که رفته رفته به رایحه های تند و فلفلی و ادویه ای تبدیل می شود. ترکیبات چوبی هم که جزو جدا نشدنی از عطرهای مردانه به حساب می آیند؛ در این عطر به کار رفته اند. عناصر چوبی این عطر از چوب گایاک و چوب صندل است و یک رایحه ملایم ولی طولانی از چوب را به این عطر اضافه کرده است.

ماندگاری و پخش بوی این عطر هم نسبت به قیمتی که دارد واقعا مناسب است. به طور کلی کارولینا 212 یک عطر عالی با قیمت یک عطر مردانه تا یک میلیون تومان است که برای مردان جوان طراحی شده است.

عطر دیزایر بلو دانهیل

عطر دیزایر بلو دانهیل مردانه
خرید و قیمت عطر دیزایر بلو دانهیل

در ادامه معرفی عطرهای مردانه می خوایم تا به شما دانهیل دیزایر بلو را معرفی کنیم. یک عطر مردانه تا یک میلیون تومان با طبعی خنک و بسیار پر طراوت که در کنار داشتن المان های مردانه کمی طرافت هم در رایحه های خودش قرار داد است.

اگر دوست ندارید از عطرهای مردانه و سنگین استفاده کنید بلو دانهیل می تواند برای شما یک انتخاب عالی و مطمئن باشد. این عطر در تابستان بهترین تاثیر گذاری را دارد و شما احساس می کنید در زیر گرما و تابش سنگین خورشید قطعات یخی را بر روی بدن خود اسپری می کنید.

از نطر رایحه ای نیز عطر مردانه تا یک میلیون تومان دیزایر بلو بسیار شاداب است که به شما کمک می کند احساس خستگی و ناتوانی که در تابستان به سراغتان میاید را احساس نکنید.

بگذارید برایتان بگویم که استفاده کردن از بلو دانهیل چه حسی را در شما به وجود میاورد. تا به حال تجربه قرار گرفتن در رو به روی دریا در تابستان را داشته اید؟ گاهی نسیم های خنک در گرمای شرجی شهر های ساحلی از سمت دریا می وزد.

استفاده کردن از بلو دانهیل در تابستان دقیقا همان حس را دارد با این تفاوت که این نسیم همراه خودش رایحه های مرکباتی و بسیار پر جوشی را همراه دارد که در نت های میانی رایحه های گل ها هم خودنمایی را شروع می کنند.

بدون اغراق این عطر یکی از بهترین عطرهایی است که می توانید برای روز های تابستانی خودتان به هنگام تفریح کردن از آن استفاده کنید. دیزایر بلو دانهیل یک انتخاب عالی برای مردانی است که به دنبال یک عطر مردانه با یک میلیون تومان می گردند.

عطر دیزل بد اینتنس

عطر دیزل بد اینتنس
خرید و قیمت عطر دیزل بد اینتنس

وقت آن رسیده کمی از عطرهای با طبع خنک فاصله بگیریم و به سراغ عطرهایی گرم و آتشی برویم. و برای شروع هیچ عطری بهتر از دیزل بد اینتنس نیست. این عطر فوق العاده گرم پر از رایحه های غلیظ و پر حرارات است که نقش یک محافط را برای شما در برابر سرمای زمستان خواهد داشت.

بگذارید این طور برایتان بگوییم که هیچ عطری را پیدا نخواهید کرد که به اندازه این عطر در آن رایحه های گرم به کار رفته باشد. در واقع شما با یک عطری رو به رو هستید که هر عنصری که گرم است را در دل بطری رازآلود خودش جای داده است.

یک عطر مردانه تا یک میلیون تومان بسیار هوس انگیز، جذاب و مردانه که برای هر خانمی جذاب است. این عطر جزو گروه های بویایی چوبی و ادویه ای است و به جز زمستان در سایر فصل ها فقط باعث سردرد می شود ولی در خود زمستان برای شما معجره می کند.

این عطر مردانه با یک میلیون تومان می توانید تهیه کنید و آن را عطر پای ثابت خود برای مهمانی ها و مراسم های جشن قرار دهید که در زمستان برگذار می شود. فراموش نکنید که بهتر است همراه این عطر استایلی اسپرت داشته باشید، برای مثال یک کت چرم مشکی می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد.

رایحه های تنباکو، ادویه ها و سایر رایحه هایی که در این عطر به کار رفته آن را بدون شک تبدیل به یک عطر مردانه اغواگرانه کرده است که دلربای هر مجلسی خواهد شد.

اگر دوست دارید یک عطر اسپرت و مردانه با رایحه های گرم داشته باشید، به هیچ وجه از دیزل بد اینتنس به سادگی عبور نکنید که این عطر یک انتخاب فوق العاده برای شما خواهد بود.

عطر اینترلود آمواج

عطر مردانه اینترلود آمواج
خرید و قیمت عطر اینترلود آمواج

عطری کمتر شناخته شده، با قیمت فوق العاده مناسب را قصد داریم برایتان معرفی کنیم. بدون هیچ شکی می توانیم بگوییم این عطر با کیفیت ترین عطری است که در این محتوا برای شما معرفی کرده ایم.

شرکت آمواج یک شرکت عطر سازی عمانی است که با کمک گرفتن از المان های بومی و رایحه های خاص یک سری عطر بسیار با کیفیت را تولید کرده است. یکی از بهترین محصولات این شرکت اینترلود است که یک عطر گرم با رایحه های شیرین است.

با اینکه اینترلود آمواج یکی از با کیفیت ترین عطرهای مردانه است ولی شما می توانید این عطر مردانه را با یک میلیون تومان تهیه کنید. رایحه های اصلی این عطر چوبی و ادویه هستند که در کنار شیرینی کلی آن یک رایحه ملایم تلخ هم آن را همراهی می کند.

نت اولیه این عطر با ترکیب ترنج، فلفل و پونه کوهی شروع می شود. رفته رفته نیز نت میانی شروع به آغاز کردن می کند، این نت در برگیرنده رایحه های خاص سنگی و دودی است که به طرز عجیب و فوق العاده ای با یکدیگر چفت شده اند و یک ترکیب فوق العاده را ایجاد می کنند.

نت پایانی ولی سرشار از رایحه های مختلف و خاص است که از چرم، چوب، نعناع هندی و عود تشکیل شده است. از نظر ماندگاری و پخش بود این عطر بدون شک یکی از خارق العاده ترین محصولاتی است که در بازار وجود دارد.

به طرز عجیبی ماندگاری این عطر زیاد است و همین باعث می شود که شما بتوانید صرفا با یک بار اسپری کردن این عطر آن را تا آخر روز استفاده کنید. این عطر با کیفیت جزو لیست عطر مردانه تا یک میلیون تومان ما قرار گرفته است و واقعا نسبت به کیفیتی که دارد قیمتش به طرز عجیبی مناسب است.

عطر فاکینگ فابولوس تام فورد

عطر فاکینگ فابولوس تام فورد
خرید و قیمت عطر فاکینگ فابولوس تام فورد

عطر بعدی که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم یکی از معروف ترین عطرهای مردانه دنیا است که قطعا اسمش را تا به امروز بارها شنیده اید. عطر فاکینگ فابولوس تام فورد، یک عطر مردانه بی نظیر است که از رایحه های چرمی تشکیل شده است.

این عطر از ترکیبات عجیب و غریبی تشکیل نشده و یک رایحه چرمی کلی دارد. با استفاده از سایر عنصر ها و پیوستن نت ها و رایحه های دیگر که آن ها هم ترکیباتی ساده دارند؛ یک رایحه مردانه و خاص را به وجود آورده است.

در فاکینگ فابولوس تام فورد ما شاهده سادگی رایحه ای هستیم که تبدیل به یکی از بهترین رایحه ها شده است. اگر به دنبال یک عطر مردانه چرمی آن هم عطر مردانه با یک میلیون تومان می گردید کافی است فاکینگ فابولوس تام فورد را تهیه کنید. نت اولیه این عطر از اسطوخودوس ، سالویا اسکلاریا تشکیل شده است.

در نت میانی رایحه های اصلی تر این عطر خودشان را نشان می دهند که از وانیل، چرم، بادام و پونه کوهی است. بادام کمی به رایحه عطر شیرینی می دهد اما قرار نیست رایحه این عطر فوق العاده اینجا تمام شود. در نت پایانی دانه تونکا، کهربا، چرم، روایح چوبی و کشمران خودنمایی می کنند.

رایحه کلی این عطر هم بیشتر به عنصر های نت آخر پایبند است و در نهایت تمامی رایحه ها زیر پرجم یک رایحه چرمی قوی خواهند رفت ولی هر کدام ویژگی و رایحه منحصر به فرد خودشان را با این حال در دل خودشان جای می دهند. فاکینگ فابولوس از آن دسته عطرهای مردانه ای است که بایستی با استایل رسمی و کلاسیک از آن استفاده کنید.

عطر مونت بلنک لجند

عطر مردانه مونت بلنک لجند
خرید و قیمت عطر مونت بلنک لجند

عطر مردانه مونت بلک لجند از آن دسته از عطرهای مردانه است که شما می توانید از آن در هر فصلی که دوست دارید و هر جایی استفاده کنید. طبع این عطر معتدل است و به همین دلیل مختص فصل خاصی نیست. با این حال بهتر است که از این عطر در فصل پاییز استفاده کنید.

این عطر مردانه تا یک میلیون تومان و کمی بیشتر قیمت دارد و با توجه به رایحه دلپذیر، ماندگاری و خط بویی که دارد بسیار عطر مقرون به صرفه ای است. رایحه های اصلی این عطر مرکباتی است و برای همین حس شادابی و تازگی را برای شما به ارمغان میاورد.

یک عطر با یک انرژی نهفته واقعا فوق العاده عمل می کند. بدون هیچ گونه تردیدی می توانیم بگوییم که اسپری کردن مونت بلک مثل دوپینگ کردن است. به یک باره به بدن شما احساس شادابی و انرژی را تزریق می کند.

اسانس ترنج، به لیمو، آناناس و اسطوخودوس اولین نت این عطر را به وجود می آورند که نتی شیرین و پرشور است. تقریبا تا انتها مسیر بو نیز این نت و به خصوص قسمت مرکباتی آن باقی می ماند. در نت میانی ترکیبی از عناصر چوبی و گل ها را داریم که یک نت میانی بسیار خوشبو را برای ما ایجاد می کنند.

به طور کلی در طول مسیر بویایی این عطر شما احساس تلخی، نمی کنید و حتی رایحه چوبی هم به دلیل قرار گرفتن در کنار رایحه های گل ها یک حس چوبی و شیرین را ایجاد می کنند.

در نت پایانی هم دانه تونکا و چوب صندل سفید را میبینیم که تاثیر گذاری عطر را بیشتر می کنند و به سمت تبدیل کردن این عطر به یک عطر مردانه سوق می دهد. این عطر مردانه با یک میلیون را می توانید تهیه کنید و از آن برای شاداب کردن جسم و ذهنتان استفاده کنید.

عطر مردانه دیور هوم

عطر دیور هوم
خرید و قیمت عطر دیور هوم

عطری با رایحه های خاص که هیچ وقت قدیمی نمی شود. عطری مردانه که برای کلاسیک پوش ها طراحی شده است، کسانی که می خواهند قدرت خودشان را به نمایش بگذارند. اگر الان در لیست عطر مردانه تا یک میلیون تومان ما قرار دارد دلیلش این است که سالها از اولین باری که تولید شده، گذشته است.

اما فکر نکنید که با عطری قدیمی و کم ارزش رو به رو شده اید. بلکه کاملا برعکس قرار است تا شما را با یکی از اصیل ترین عطرهای مردانه لیستمان آشنا کنیم. عطر مردانه دیور هوم با داشتن رایحه و ماندگاری خوبی که دارد شما را مست خودش می کند.

عطری با طبع گرم که جان می دهد از آن برای روز های پاییزی و زمستانی استفاده کنید. یک عطر که گرما، روحیه مردانگی و شادابی را به استایل کلاسیکی که پوشیده اید اضافه می کند. دیور هوم از آن دسته عطرها است که شما از بو کردنش خسته نمی شود که هیچ بلکه هر بار عاشق ترش می شوید.

هر چه در مورد این عطر بگویم کم است؛ همین بس که بدانید این عطر ترکیبی از رایحه های مرکباتی و چوبی است و زمانی که آن را اسپری می کنید تبدیل به یک جنتلمن واقعی می شوید که قدرت مردانه اش کاملا قابل مشاهده است. این عطر یک انتخاب عالی برای مردانی است که دوست دارند رایحه های چوبی مرکباتی استفاده کنند.

همچنین اینکه این عطر جزو لیست عطر مردانه تا یک میلیون تومان است و شما می توانید این عطر مردانه باشکوه را با این قیمت مناسب تهیه کنید فوق العاده است. فراموش نکنید که قدیمی بودن اولین تولید ربطی به کیفیت و رایحه های این عطر ندارد و هنوز هم رایحه های دیور هوم می تواند شما را مدهوش خودش کند.

عطر هوگو باس من

عطر هوگو باس من
خرید و قیمت عطر هوگو باس من

بعضی عطرها از نامشان باطن خودشان را مشخص می کنند. هوگو باس من از همان دسته عطرهایی بوده که از نامش مشخص شده برای چه خلق شده است. این عطر هم از دسته عطرهایی است که زمان اولین تولیدش به خیلی سال قبل یعنی 1995 می رسد اما هنوز رایحه و اثر گذاری خودش را حفظ کرده است.

با این تفاوت که صفت اصیل بودن را هم پس از گذشت این چند سال به دست آورده است. این عطر برای مردانی ساخته شده است که می خواهند رییس باشند. مهم نیست که رییس کجا، رییس در محل کارشان، در زندگی، در جامعه و یا حتی رییس شخص خودشان باشند فرقی نمی کند.

تصور اینکه می توانید هوگو باس من این عطر مردانه با یک میلیون تومان تهیه کنید هم فوق العاده است. یک عطر اصیل و مردانه که در خودش آرمان های را برای مردانی قدرتمند جای داده است.

طبع خنک به همراه رایحه های میوه ای، مرکباتی و گیاهی که دارد باعث شده تا این عطر در همه فصول به ویژه تابستان عملکرد فوق العاده ای از خودش به جا بگذارد. هوگو باس من رایحه عالی دارد و از نظر ماندگاری و پخش بو هم عطر مناسبی است.

اگر دوست دارید یک عطر با طراوت و اصیل تهیه کنید که در خودش اصول مردانگی را جای داده است بهترین گزینه برای شما عطر هوگو باس من است. فراموش نکنید که این عطر را حتما به همراه استایل کلاسیک و رسمی استفاده کنید تا خاصیت خودش را بهتر نشان دهد.

خرید عطر تا یک میلیون تومان در آبان سا

شما می توانید تمام این عطرها را با ضمانت کیفیت و بهترین پشتیبانی از سایت آبان سا سفارش دهید. مجموعه ما متعهد می شود که تمام این محصولات را در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برساند.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

تومان280.000

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

تومان280.000

17% تخفیف
lalique lamour women's perfume

تومان240.000

21% تخفیف
parfums de marly layton men's perfume

تومان190.000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *