ثبت نام کنید، 500 هزار تومان هدیه بگیرید..

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-1234567

خوشبوترین و بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا

معرفی 8 مورد از بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا

حتماً عطرهایی نظیر شانل، گوچی، تام فورد، ورساچه و مورادی از این دست برای شما هم آشناست، حال اگر بخواهید از میان تمام عطرها، بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا را انتخاب کنید که در ایران طرفدار دارند، به نظر شما بهترین گزینه کدام است؟

از زمانی که بشر به این روایح اهمیت داد و قابلیت تفکیک عطرها از یک دیگر را به دست آورد، استفاده از گیاهان معطر به عنوان عطر رواج پیدا کرد و این صنعت به جایی رسید که امروزه یکی از مطرح‌ترین‌ها در دنیای مد به حساب می‌آید!

عطرهای زنانه و مردانه گوناگونی دائماً در جای جای دنیا تولید می‌شوند که طرفداران خاص خود را هم دارند. با این حال در این میان، برخی از آن‌ها به قدری رایحه خوشی دارند که در تمام دنیا محبوب می‌شوند.

در این مقاله چند مورد از بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب را به شما معرفی کرده و آن ها را مرور می‌کنیم. تا انتهای این مقاله با روایح دل‌انگیز و روح‌نواز و معرفی بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا در ایران همراه ما باشید.

در مورد ویژگی بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا بدانید

عطرهای مردانه طیف گسترده‌ای دارند و به همین خاطر است که انتخاب از میان آن‌ها، کار دشواری به نظر می‌رسد. چیزی که این عطرها را از انواع زنانه متمایز می‌کند، رایحه آن‌هاست. آقایان اغلب به روایح نسبتاً تلخ یا ملایم علاقمندند؛ به همین خاطر، عطرهای گرم و تلخ یا سرد و تلخ عمدتاً مورد پسند آن‌هاست.

همچنین باید گفت که عطرهای تلخ و گرم مردانه معمولاً ماندگاری بیشتری دارند و تا مدت‌ها روی لباس می‌مانند؛ به همین دلیل عطرهای مردانه ماندگاری بسیار بالا و بهتری دارند. برعکس عطرهای زنانه که بیشتر پخش بوی بی‌نظیری ارائه می‌کنند.

لیست 8 مورد از بهترین عطر و ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا

اگر چه لیست بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا اغلب رایحه گرمی دارد، اما می‌توان عطرهای خنک و جذابی را نیز در میان بهترین‌ها پیدا کرد. در ادامه 8 ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی را به همراه مشخصات و مختصات رایحه آن‌ها معرفی خواهیم کرد.

عطر پاکو رابان وان میلیون (Paco Rabanne 1 Million)

پاکو رابان وان میلیون
مشاهده قیمت و خرید عطر مردانه وان میلیون پاکورابان

ادکلن و عطر مردانه وان میلیون یکی از بهترین عطرهای مردانه در ایران با ماندگاری بالا است که رایحه فوق‌العاده آن شما را شگفت‌زده می‌کند. این عطر بی‌نظیر محصول برند پاکو رابان است که رایحه‌ای از چرم و ادویه‌های تازه دارد.

ترکیب یک شیرینی ملایم با روایح تازه نهایتاً وان میلیون را به عطری روح نواز تبدیل می‌کنند. باید گفت که این عطر در دسته ادو تویلت‌ها قرار می‌گیرد و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد.

از سال 2008 که پاکو رابان در اسپانیا این عطر را به دنیای مد معرفی کرد، تا به امروز که پانزده سال از ظهور آن می‌گذرد، همواره عده زیادی از زنان و و مردان در کشورهای مختلف طرفدار آن شده‌اند.

  • نت اولیه: میوه‌های تازه، ماندارین، نعناع فلفلی
  • نت میانی: گل رز، مشک، دارچین
  • نت پایه: کهربا، چرم

 عطر شنل بلو (Chanel Blue)

عطر شنل بلو
مشاهده قیمت و خرید عطر شنل بلو مردانه

فرانسه، مهد عطرها و روایح ناب در قلب اروپاست که حتی مدارسی برای آموزش ساخت عطر دارد. قطعا بین بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا که در ایران هستند، یک عطری از برندهای فرانسوی وجود خواهد داشت.

کمپانی شانل در سال 2010 یک عطر جدید به نام BLEU de CHANEL را به بازار معرفی کرد که هنوز هم به عنوان بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی شناخته می‌شود.

بلو شانل یک عطر خنک و دلچسب است که می‌تواند بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی باشد. بلو شانل در دسته ادو تویلت‌های چوبی معطر قرار می‌گیرد و از روایح زیر تشکیل شده است:

  • نت اولیه: لیمو، نعناع، فلفل صورتی، گریپ فروت، مرکبات
  • نت میانی: زنجبیل، جوز هندی، یاس
  • نت پایه: چوب صندل، سرو، مشک سفید، لبدانوم، پاچولی

 عطر تام فورد توباکوعود (Tom Ford Tobacco Oud)

اگر به مد و فشن آمریکا بیش از اروپا علاقمندید، حتماً باید ادکلن مردانه توباکوعود تام فورد را امتحان کنید! برند تام فورد در سال 2013 یعنی نزدیک به 10 سال پیش، عطری گرم و چوبی-ادویه‌ای را به بازار معرفی کرد. این عطر هنوز هم به عنوان یک عطر مردانه با ماندگاری بالا شناخته می‌شود.

توباکو عود را به نوعی می‌توان یک عطر مردانه با ماندگاری طولانی و اسپرت دانست که بسیاری از بانوان نیز از آن استفاده می‌کنند. عطر خوش ادویه‌ها در کنار رایحه‌های دودی توانسته‌اند از تام فورد توباکو عود، عطری ماندگار در دل تاریخ بسازند.

  • نت اولیه: ویسکی
  • نت میانی: دارچین، گشنیز و ادویه
  • نت پایه: وانیل، نعناع، چوب صندل سفید، تنباکو، عود

 عطر کالوین کلین سی کی وان گلد (Calvin Klein CK one gold)

عطر سی کی وان گلد کالوین کلین
مشاهده قیمت و خرید عطر سی کی وان گلد کالوین کلین

عطر سی کی وان گلد از کالوین کلین، یکی از بهترین عطرهای این فهرست است که از سال ۱۹۹۴ تا به حال، به عنوان یکی از  پرطرفدارترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا شناخته می‌شود. فرمول آلبرتو موریلاس و هری فرمونت احساس خنکی و شادابی بی‌نظیری را به شما القا می‌کند.

به همین خاطر برای یک تابستان هیجان‌انگیز، انتخابی عالی خواهد بود. همچنین با وجود آن که سال‌ها از ابداع سی کی وان گلد میگذرد، هنوز هم باب میل جوان‌ترهاست.

  • رایحه اولیه : ترنج , انجیر , سالویا
  • رایحه میانی : بهارنارنج , بنفشه , یاس
  • رایحه پایه : خس خس , چوب گایاک , نعناع هندی

عطر کرید اونتوس (Creed Aventus)

عطر کرید اونتوس
مشاهده قیمت و خرید عطر مردانه کرید اونتوس

عطر مردانه کرید اونتوس نیازی به معرفی ندارد، این عطر را تقریبا تمام افرادی که به این صنعت جذاب علاقه دارند می‌شناسند. عطر اونتوس یکی از بهترین عطرهایی است که آقایان می‌توانند برای خود انتخاب کنند، زیرا ماندگاری و پخش بوی بسیار عالی که این عطر مردانه دارد تمام اطرافیان را شگفت زده می‌کند.

عطر کرید اونتوس جزو بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه شناخته می‌شود که ماندگاری بسیار مناسبی دارد و شما می‌توانید آن را با مناسب ترین قیمت از سایت خریداری کنید. اگر یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا می خواهید قطعا بهترین انتخاب اونتوس خواهد بود.

  • نت‌های اولیه: ترنج، آناناس، انگور سیاه فرنگی، سیب
  • نت‌های میانی: یاس، رز، نعناع هندی، چوب درخت قان
  • نت‌های پایه: خزه درخت بلوط، وانیل، مشک، عنبر

عطر مونت بلنک لجند (Mont Blanc Legend)

عطر مردانه مونت بلنک لجند
مشاهده قیمت و خرید عطر مونت بلنک لجند

عطر مونت بلنک لجند یکی از بهترین عطرهایی است که می‌توانید به ماندگاری بالا و پخش بوی آن اعتماد کنید. یکی از ویژگی های برتر این برند معروف عطرسازی شناخت کامل مخاطبان و ارائه بهترین محصولات برای آن‌ها است.

شما وقتی عطر لجند مونت بلنک مردانه را استفاده کنید، به این حرف که جزو بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا هست، خواهید رسید.

  • رایحه اولیه : ترنج ایتالیایی ، اسطوخودوس فرانسوی
  • رایحه میانی : سرو سفید
  • رایحه اصلی : خزه درخت بلوط

عطر کارولینا هررا سی ایچ (Carolina Herrera CH)

عطر مردانه سی اچ کارولینا هررا
مشاهده قیمت و خرید عطر سی اچ کارولینا هررا

در کنار ماندگاری بالا و مناسب، انتخاب عطری که از نظر ظاهری و بویایی فوق العاده باشد بسیار مهم است. عطر کارولینا سی اچ مردانه یکی از بهترین انتحاب‌ها برای عطر مردانه با ماندگاری طولانی در ایران برای به دست آوردن این مهم است.

این عطر که در سال 2009 وارد بازار شد همواره یکی از انتخاب‌های آقایان برای خرید بوده است، زیرا رایحه بسیار دلنشینی دارد و استفاده از آن خسته کننده و قدیمی نمی‌شود. اگر به حس تازگی و رایحه عالی در کنار ماندگاری بالا علاقه دارید این محصول را در سبد خرید خود قرار دهید.

رایحه اولیه : گریپ فروت , ترنج
رایحه میانی : بنفشه , یاس , جوز , روایح چوبی , زعفران
رایحه پایه : قند , وانیل , خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , چوب کشمیر , خس خس , جیر , چرم , کهربا

عطر گوچی گیلتی (Gucci Guilty Pour Homme)

عطر گیلتی گوچی
عطر گیلتی گوچی

عطر گیلتی گوچی زنانه در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شده و با استقبال زیادی از جانب طرفداران مواجه شده بود. به همین خاطر در سال ۲۰۱۱، گوچی ورژن مردانه این عطر جذاب را به بازار ارائه کرد.

Guilty Pour Homme، یک ترکیب اغواکننده مناسب مردان آلفا و کاریزماتیک دارد. اگر قصد دارید جذاب‌تر به نظر برسید و یک از عطر مردانه با ماندگاری طولانی را تجربه کنید، گیلتی گوچی را از دست ندهید!

  • نت اولیه: لیمو آمالفی و اسطوخودوس
  • نت میانی: گل پرتقال آفریقایی
  • نت پایه: سدر ویرجینیا، نعناع هندی، وانیل

چه نکاتی را باید در انتخاب ادکلن با ماندگاری بالا و قیمت مناسب در نظر بگیریم؟

پیش از آن که اقدام به خرید عطر خوشبو مردانه با ماندگاری بالا کنید، لازم است چند نکته مهم را مد نظر داشته باشید تا در نهایت، از خریدتان احساس رضایت کنید. مهم‌ترین این نکات را در ادامه بیان کرده‌ایم:

  • پیش از هر چیز باید بدانید که عطرها می‌توانند معرف شخصیت شما باشند؛ چرا که بعضاً در نخستین دیدار پیش از آن که شما چیزی بگویید، با دیگران حرف می‌زنند! بنابراین عطری را انتخاب کنید که به نظرتان بهترین تعریف از شخصیت شماست.
  • خودتان باید از عطرتان لذت ببرید؛ بنابراین به این که دیگران چگونه فکر می‌کنند توجه نکنید. ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و مناسب در ایران باید از دیدگاه شما انتخاب شود.
  • بعد از شناخت عطر های مردانه با ماندگاری بالا، برای فصول سرد از عطرهای گرم و برای فصول سرد از عطرهای خنک استفاده کنید.
  • از یک مشاور کاربلد و حرفه‌ای برای انتخاب عطر و ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا کمک بگیرید.
  • مطمئن شوید که از منبع و مرجع معتبر، عطر و ادکلن اصل خریداری می‌کنید. ادکلن‌های اصل، کمتر از مواد شیمیایی مضر ساخته شده‌اند.

پیش از آن که اسم عطر مردانه با ماندگاری بالا را انتخاب کنید، بد نیست یک نکته حرفه‌ای را بدانید. عطرها در دنیای روایح، به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ اگر چه ما در ایران همه آن‌ها را ادکلن می‌نامیم! بیایید این دسته‌بندی را مورد بررسی قرار دهیم

دسته بندی عطرها بر اساس غلظت آن‌ها

  • Aftershave: افترشیوها دسته‌ای از عطرها به حساب می‌آیند که کمترین درصد روغن‌های معطر را دارند و بیشتر از الکل تشکیل شده‌اند. همچنین مقدار زیادی از مواد تسکین‌دهنده مانند آلوئه ورا در آن‌ها استفاده می‌شود تا پوست آقایان پس از شیو کردن، دچار قرمزی و التهاب نشود. این محصولات کمتر از 1% مواد معطر دارند.
  • Eau de cologne: این دسته دقیقاً همان چیزی است که تحت عنوان «ادکلن» می‌شناسیم. ادکلن‌ها دسته‌ای از عطرها هستند که با غلظت 2-5% از روغن‌های معطر تهیه شده و به عنوان عطرهای سبک شناخته می‌شوند. آن‌ها اغلب روایح اسپرت با نت‌های بالایی از مرکبات دارند و رایحه پایه ندارند. این عطرها باید مرتباً مورد استفاده قرار بگیرند.
  • Eau de toilette: دسته بعدی از عطرها نیز در طیف گسترده‌ایی از روایح تولید می‌شوند و غلظت آن‌ها در بیشترین حالت به 6% می‌رسد
  • Eau de parfum: آن دست از عطرهایی که ما تحت عنوان خوشبوترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا می‌شناسیم، در حقیقت همان «ادو پرفیوم»ها هستند که غلظت بالایی دارند و همین مسئله سبب ماندگاری هر چه بیشتر آن‌ها می‌شود. ادو پرفیوم‌ها غلظتی برابر با 10-20 درصد دارند که 15% معمول آن است حال می‌دانید که ما برای انتخاب بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی، به دنبال یک ادوپرفیوم خوش رایحه هستیم.

رایحه بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا در ایران چیست؟

بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا روایح مشخصی دارند که به آن‌ها می‌پردازیم. درست مثل عطرهای زنانه که عمدتاً دسته‌بندی‌های مشخصی دارند، در عطرهای مردانه نیز از ترکیبات خاصی استفاده می‌شود. مهم ترین دلیلی که یک عطر ماندگاری بالا و خوبی دارد قطعا رایحه‌ی جذاب آن نیز است. چند مورد از آن‌ها را در ادامه نام برده‌ایم:

  • گیاهی
  • تنباکو
  • مرکبات
  • میوه‌ای
  • سبز
  • چوبی

خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب در آبان سا

حال که  با چند مورد از بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا آشنا شدید، حتماً به این فکر می‌کنید که این عطرهای بی‌نظیر را از کجا خریداری کنید. همین که سری به بازار بزنید، خواهید دید که فروشندگان زیادی محصولات غیر اصل و بی‌کیفیت را به عنوان جنس اصل با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسانند.

با این وجود، هنوز هم فروشگاه‌هایی هستند که در نهایت انصاف، بهترین اجناس را با قیمتی معقول به مشتریان ارائه می‌کنند. مجموعه «آبانسا» یکی از این فروشگاه‌هایی است که چندین و چند ادکلن با ماندگاری بالا و قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این مجموعه به سبب مزایای متعدد خود توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

از جمله مزایای خرید عطر مردانه با ماندگاری بالا و مناسب در آبان سا می‌توان به ارائه ضمانت اصل بودن محصول، بسته‌بندی بسیار شیک و مناسب و پشتیبانی عالی اشاره داشت. با خرید ادکلن از آبان سا، از لذت یک خرید مطمئن و بااصالت بهره‌مند خواهید شد.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

17% تخفیف
lalique lamour women's perfume

قیمت اصلی تومان290.000 بود.قیمت فعلی تومان240.000 است.

21% تخفیف
parfums de marly layton men's perfume

قیمت اصلی تومان240.000 بود.قیمت فعلی تومان190.000 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *