ثبت نام کنید، 500 هزار تومان هدیه بگیرید..

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-1234567

بهترین عطر مردانه برای فصل بهار

7 مورد از بهترین عطر مردانه برای فصل بهار با ماندگاری مناسب

انتخاب یک عطر مردانه برای فصل بهار که از رایحه دلپذیری بر خوردار باشه نیاز هر مردی در روز های بهاری است که به تیپ و ظاهر خودش اهمیت می دهد. اما چطور می توانید یک عطر مردانه بهاری جذاب را انتخاب کنید؟ اصلا بهترین عطر های بهاری مردانه را می شناسید؟

در این محتوا قصد داریم تا به شما چند تا از بهترین عطر و ادکلن های مردانه بهاری را معرفی کنیم. در این لیست عطرهایی با سلایق و البته قیمت های مختلفی قرار داده شده تا بتوانید نسبت به علایق و شرایط خودتان برای خرید عطر مردانه دلخواهتان را انتخاب کنید.

ویژگی های یک عطر مردانه برای فصل بهار

برای جواب دادن به این سوال باید اول از همه به ویژگی هایی که خودتان به آنها علاقه‌مند هستید یک نگاهی بیاندازید. شما در هنگام انتخاب بهترین عطر برای فصل بهار و تابستان مردانه به دنبال چه چیزی هستید؟

قطعا دلتان می خواهد یک رایحه ای را انتخاب کنید که در هوای دلپذیر بهاری همراه شما باشد. در واقع عطرهای فصل بهار باید مثل یک باد بهاری عمل کنند و احساس خنکی را به شما هدیه دهند.

از این رو هر عطر مردانه‌ای را نمی شود برای بهار انتخاب کرد چرا که رایحه ها و طبع های مختلفی وجود دارند که نه تنها باعث ایجاد خنکی نمی شوند بلکه حتی باعث بالا رفتن حرارت در بدن شما هم خواهند شد.

مطلب پیشنهادی: ۱۰ تا عطر مردانه برای کادو و هدیه

بهترین عطر و ادکلن های مردانه برای فصل بهار

با خصوصیات یک عطر مردانه برای بهار آشنا شدید. حالا باید چندتا از بهترین عطرهای مردانه که مناسب فصل بهار هستند را بشناسید تا بدانید که چه عطری را به عنوان یک مرد برای بهار باید تهیه کنید. شما می توانید هر یکی از عطر هایی که جزو لیست عطر مردانه بهاری ما قرار دارند را از خود ابان سا تهیه کنید.

هر کدام از این عطر ها مناسب استایلی خاص هستند که در توضیحات به آنها پرداخته می شود. در صورتی که علاقه مند بودید اطلاعات بیشتری در مورد این عطر ها کسب کنید کافی بر روی تصاویر آنها کلیک کنید.

عطر آکوا پور هوم؛ عطری بهاری و دریایی

آکوا پور هوم
خرید و قیمت عطر آکوا پور هوم

یک عطر مردانه مناسب فصل بهار که رایحه آن دریایی و خنک است و از همین طریق حس شادابی را به شما هدیه می کند. اگر به دنبال یک عطر مردانه برای بهار می گردید که اسپرت و کمی شیرین باشد و در کنار همه این ها احساس دلپذیری و انرژی را در شما ایجاد کند ما به شما آکوا پور هوم را پیشنهاد می کنیم.

یک عطر خنک بی‌نظیر از برند معروف بولگاری که گرمای نسبی بهار را برای شما دلچسب می کند. بوی کلی این عطر لطیف است و مخلوطی از مرکبات و گیاهان است.

مرکبات به آن رایحه شیرین می دهند و گیاهانی مثل اسطوخودوس کمی تلخی را به آن اضافه می کنند. ولی در کل عطری آرام و خنک است که برای استایل اسپرت حرف ندارد.

  • رایحه اولیه: پرتقال، برگ درخت نارنج، نارنگی ماندارین
  • رایحه میانی: اسطوخودوس، گل پنبه، جلبک دریایی
  • رایحه پایانی: روایح چوبی، سالویا، کهربا، سدر، نعناع هند

عطر ساواج دیور؛ رایحه ای مردانه و جذاب!

عطر دیور ساواج
خرید و قیمت عطر دیور ساواج

طبع و رایحه های ساواج طوری طراحی شده است که شما می توانید از آن در هر فصلی استفاده کنید اما به حدی رایحه های پر شوری دارد که به شما کمک می کند در بهار با انرژی بیشتری به فعالیت بپردازید.

رایحه های اصلی این عطر تند و کمی شیرین هستند و ببشتر بر پایه فلفل است، اما طوری طراحی نشده که بوی تیزی داشته باشد. برای همین یک عطر مردانه برای فصل بهار محسوب می شود.

اگر به دنبال عطری هستید که همه جا و هر زمانی برای شما کار راه انداز باشد چیزی بهتر از ساواج دیور پیدا نخواهید کرد، یک عطر مردانه که رایحه های آن فقط یک چیز را زمزمه می کنند آن هم قدرت مردانگی است.

  • رایحه اولیه: ترنج، فلفل
  • رایحه میانی: اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سیچوان، نعناع هندی
  • رایحه پایانی: لابدانیوم، آمبروکسان، سدر

مطلب پیشنهادی : ۱۰ عطر برتر مردانه

 عطر بلو شنل با رایحه‌ای خنک و بهاری

عطر بلو شنل
خرید و قیمت عطر شنل بلو

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند عطر برای فصل بهار مردانه‌ای که انتخاب می کنند رایحه شیرینی داشه باشد بلو شنل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بلو شنل رایحه های شیرین و پر از نشاط دارد که به شما کمک می کند در بهار با انرژی تر از سایر افراد عمل کنید. رایحه های شیرین این عطر از مرکبات گرفته شده و تیز نیستند حتی رایحه تند خودش را از زنجبیل گرفته و همین باعث شده در زمان تعریق زیاد بوی تندی ایجاد نشود.

نت آخر بلو شنل قدرت مردانگی را کاملا به نمایش در میاورد و باعث می شود شما با رایحه یک مرد قدرتمند نشان داده شوید. بلو شنل می تواند یک عطر مردانه مناسب فصل بهار درجه یک برای شما باشد، آن هم با ماندگاری بالایی که دارد.

  • رایحه ابتدایی: گریپ فروت، لیمو ، پرتقال، نعناع، جوز، فلفل قرمز
  • رایحه میانی: گل یاس، زنجبیل، درخت سدر ، درخت خس خس
  • رایحه پایانی: رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت پچولی، چوب صندل

عطر کرید اونتوس؛ سلطنی فراموش نشدنی در بین عطرهای خنک!

عطر کرید اونتوس
خرید و قیمت عطر کرید اونتوس

محبوب ترین عطر برند کرید قطعا اونتوس است. بهترین عطر برای فصل بهار و تابستان مردانه که هم نشان دهنده قدرت است و هم یک منبع نشاط و انرژی برای شما خواهد بود.

این عطر یکی از گران قیمت ترین عطر هایی است که پیدا خواهید کرد و کاملا مشخص است که برای مردانی ثروتمند و توانا طراحی شده است.

این عطر برای استایل کلاسیک طراحی شده بنابراین اگر استایل شما اسپورت و مدرن است ما به شما عطر دیگری را پیشنهاد می کنیم.

طبع خنک و رایحه تلخی و شیرینی آن برای فصل بهار بی‌نظیر است. هرچند که در فصل بهار هم شما می توانید از این شاهکار استفاده کنید.

  • رایحه اولیه: ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب
  • رایحه میانی: رز، یاس، چوب درخت قان، نعناع هندی
  • رایحه پایانی: وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر، مشک

عطر سئول زارا با رایحه‌ای خاص و پرطرفدار

سئول زارا
خرید و قیمت عطر سئول زارا

به دنبال عطر مردانه مناسب فصل بهار می گردید که مناسب استایل اسپرت و مدرن باشد؟ سئول زارا همان عطری است که به دنبالش هستید.

این عطر یک رایحه خنک و کمی تند دارد که باعث می شود برای فصل بهار یک انتخاب مناسب برای مردانی با استایل اسپرت باشد.

این عطر نسبت به قیمتی که دارد ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد و برای مردانی که استایل مدرن دوست دارند یک انتخاب فوق العاده خواهد بود. رایحه های سئول زارا تند و شیرین است که باعث به وجود آمدن نشاط در شما می شود.

  • رایحه اولیه : فندق
  • رایحه میانی: فلفل
  • رایحه پایانی: عنبر

عطر تق هرمس با رایحه‌ی تلخ و خاص

عطر تق هرمس
خرید و قیمت عطر تق هرمس

در مورد قرار های عاشقانه هم می توان گفت که اگر فقط یک انتخاب برای شما وجود داشته باشد تق هرمس بی شک مناسب ترین است. این عطر مردانه ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد و از این رو آن را به همه علاقه مندان عطر توصیه می کنیم.

با وجود رایحه تلخ عطر برای روزهای بهاری بسیار مناسب است اما در روزهای گرم و تابستان پیشنهاد نمی شود. اولین نت این عطر مرکباتی است اما خیلی زود نت های اصلی که چوبی هستند سر و کله اشان پیدا می شود و یک عطر مردانه مناسب فصل بهار درجه یک را خلق می کنند.

  • رایحه اولیه : پرتقال، گریپ فروت
  • رایحه میانی: گل عطری، فلفل
  • رایحه پایانی: نعناع، سدر، خس خس، بنزوئین

عطر بهاری کرید سیلور مانتین واتر

عطر سیلور مانتین واتر کرید
خرید و قیمت عطر سیلور مانتین واتر کرید

به جد می‌توان گفت که کرید سیلور مانتین یکی از بهترین ترکیب های مردانه دنیا را در خودش جای داده و شما می‌توانید از آن در جلسات مهم کاری خودتان استفاده کنید. اگر به دنبال عطر و ادکلن های مردانه برای فصل بهار می‌گردید که شما را قدرتمند و شجاع نشان دهد، این عطر عالی خواهد بود.

  • رایحه اولیه : ترنج، پرتقال ماندارین
  • رایحه میانی: رایحه میانی: کشمش بی دانه سیاه، چای سبز
  • رایحه پایانی: رایحه پایانی: مشک، پتی دانه، رزین باریجه، چوب صندل

عطر اکسنتو سوسپیرو پرفیومز، برای هدیه به مردان

عطر اکسنتو سوسپیرو پرفیومز
خرید و قیمت عطر اکسنتو سوسپیرو پرفیومز

این عطر برای مردانی طراحی شده که عاشق آزادی هستند و نمی گذارند هیچ چیزی استقلال آنها را از بین ببرد. نت اولیه این عطر یک رایحه بینظیر شیرین است اما در نت آخرش یک اتفاق دیگر رخ می دهد.

اگر ظاهر یک عطر در کنار رایحه آن برای شما مهم است، عطر مردانه بهاری اکسنتو سوسپیرو پرفیومز یکی از انتخاب های خوب در کنار دیگر انتخاب ها خواهد بود.

  • رایحه اولیه : آناناس، سنبل
  • رایحه میانی: زنبق، ياسمن بزرگ گيا، فلفل برزيلي
  • رایحه پایانی: نعنا هندي، وتيور، کهربا،مشک

خرید عطر مردانه مناسب فصل بهار در آبان سا

شما می توانید تمامی عطرهای مردانه بهاری نام برده شده را همراه با ضمانت کیفیت از مجموعه آبان سا تهیه نمایید. اگر دوست دارید باقی عطرهای مناسب فصل بهار ما را مشاهده کنید، حتما به سایت ما سر بزنید.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

تومان280.000

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

تومان280.000

17% تخفیف
lalique lamour women's perfume

تومان240.000

21% تخفیف
parfums de marly layton men's perfume

تومان190.000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *