ثبت نام کنید، 500 هزار تومان هدیه بگیرید..

021-1234567

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-1234567

عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا

بررسی 6 مورد از بهترین‌های عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا

درباره‌ی عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا چه می‌دانید؟ آیا دوست دارید یک عطر و ادکلن تلخ و خنک با ماندگاری بالا را امتحان کنید؟ حتما شما هم تجربه این را داشته اید و تایید می‌کنید که محیط و شرایط روی برآیند عملکرد و حتی روابط ما تاثیر بسزایی دارد.

مثلا وقتی میزکارتان مرتب است و یک رایحه خوش هم اتاق را معطر کرده عملکرد بالاتری را تجربه می‌کنید؛ یا زمانی که با فردی معاشرت میکنید ظاهر و مرتب بودنش به شما احساس بهتری از آن ارتباط می‌دهد.

اینها بخشی از دلایل فیزیکی است که روی میزان انرژی ما موثر است. استفاده از عطر هم جدای از این قاعده نیست! برای تجربه روزی باطراوات و سرحال آن هم در روزهای گرم تابستان، عطر مردانه تلخ و خنک با ماندگاری بالا را حتما امتحان کنید.

در هوای افتابی تابستان اهمیت ماندگاری عطر چند برابر می‌شود. عطری سبک، قدرتمند اما ماندگار. یک عطر پر انرژی که شما را در اوج تابستان مهمان رایحه ای دلنشین و خنک می‌کند. ارتباط مزه و حس بویایی یک رابطه تنگاتنگ است؛ با استشمام یک عطر تلخ، مزه آن را ناخوداگاه در دهانمان احساس می‌کنیم.

خرید عطر مردانه
عطر مردانه

اما “خنک” فقط با تجربه آن در روزهای گرم و طاقت فرسا، احساس خنک شدن و کاستن حس گرما به درک می‌رسد. خنک بودنی که در کنار مزه تلخ نیروی کاستن گرما را بیشتر می‌کند و همین علت پیشنهاد عطر و ادکلن تلخ و خنک با ماندگاری بالا برای فصول بهار و تابستان است.

نگاهی به ویژگی عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا

اهمیت عطر برای کامل شدن استایلی جذاب بر هیچکس پوشید نیست. عطر می‌تواند خاطره خوشی از ما در ذهن دیگران باقی بگذارد اما یک عطر تلخ و خنک مردانه باید در نگاه اول ماندگاری بالایی داشته باشد .

عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری مناسب و بالا برای روزهای گرم تابستان لازمه اش این است که نت پایانی عطر مدت زمان بیشتری بماند و از تبخیر در امان باشد. خط بو و پخش بو نیز از دیگر ویژگی های مورد توجه برا شناختن یک عطر ماندگاری بالا است.

به عبارتی یک عطر ماندگار عطری است که در هنگام راه رفتن و قدم زدنتان رایجه اش احساس شود و زمانی که شما ایستادید عطر آن تا فاصله خوبی پخش شود. در بهنرین عطرهای تلخ و خنک مردانه عمدتا از ادویه های بسیار تند و یا از ریشه ی درختان استفاده می‌شود تا احساس خنکی بیشتر را ایجاد کنند.

همچنین استفاده از ادویه های بسیار تند و ریشه درختان در عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا، تعادل روحی و کاهش اظطراب و استرس و حس ارامش را به همراه دارد. ترکیب تلخ و خنک نهفته در این عطر موجی از انرژی های مثبت را به سوی شما سرازیر می‌کند.

ماندگاری عطرهای مردانه را می‌توان بیشتر کنیم؟

حتی بهترین عطر تلخ و خنک مردانه نیز برای ماندگاری بالا به شرایطی وابسته است نحوه نگهداری، منطقه زندگی شما، میزان فیکساتور عطر و… از عواملی هستند که تاثیر گذارند.

تثبیت کننده عطر

 اما برای داشتن بهترین عطرهای خنک و تلخ مردانه با ماندگاری بالا یکسری راه حل ها هستند که می‌تواند در ماندگاری عطرتان موثر باشد:

  • محل نگهداری عطرتان جایی خنک و خشک و به دور از نور خورشید باشد
  • قبل از زدن عطر مردانه تلخ و خنک با ماندگاری بالا پوستتان را مرطوب کنید
  • غلظت عطر نیز در ماندگاری ان موثر است و باید به آن توجه کرد
  • بعضی افراد عطر را در شیشه که از قبل داشتند انتقال می‌دهند این جابجایی و در معرض هوا قرار گرفتن نیز ماندگاری عطر را کم می‌کند پس بهتر است عطر و ادکلن ها را در شیشه خودشان نگه داریم تا ماندگاری بالاتری داشته باشند.

با 6 تا از بهترین‌های عطرهای تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا آشنا شوید

عطر به واسطه ساختار شیمیایی ترکیباتش رایحه های مختلفی دارد. با وجود شیمی ترکیبات و واکنش آن با پوست و یا حتی محیط زندگی، مثلا در مناطق مرطوب ماندگاری عطر بالاتر است. اسانس ها ذاتا فرار هستند اما عطرها اجزای بسیاری دارند و بیشتر آنها مخلوط های کمپلکس می‌باشند.

پس ترکیب شیمیایی عطر مولفه ای بسیار مهم در ماندگاری آن است. برای ماندگاری عطرها به آن ترکیبات تثبیت کننده نظیر مواد تثبیت کننده رزینی، مواد تثبیت کننده روغن اسانسی و یا مواد تثبیت کننده سنتزی استفاده می‌شود که بنا بر انتخاب تولید کننده قیمت عطر و کیفیت آن متفاوت خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: با انواع تثبیت کننده ها آشنا شوید

انتخاب عطرهای خنک و تلخ مردانه با ماندگاری بالا برای هر نفر طبق شخصیت و طبع و علاقه او و همچنین واکنش بدن نسبت به آن رایحه مشخص می‌شود. اما در این بخش سعی داریم تعدادی از ادکلن و عطرهای تلخ و خنک با ماندگاری بالا مردانه را به شما معرفی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو – Giorgio Armani Acqua di Gio

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو
عطر مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو

جورجیو آرمانی آکوآ دی جیو یک عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری مناسب و بالا است. عطر چوبی شرقی مردانه جورجیو آرمانی برای اولین بار در سال 2006 تولید شد که حسی ناب را به وجود آورد.

رایحه نمک، لیمو و چوب درخت سرو این عطر را تبدیل به عطری تلخ و خنک با ماندگاری بالا کرده است. نت میانی این عطر از مریم گلی، گل شمعدانی و رزماری است و نت انتهایی آن از نعنا هندی و بخور است؛ علت تلخی و خنکی آن استفاده از این گیاهان است.

استفاده آن در فصل های گرم سال طراوت و خنکی خاصی را برایتان رقم می‌زند. استفاده از گیاهان مذکور در نت های این عطر اضطراب و ناآرامی را از شما دور می‌کند و شما می‌توانید یک تعادل روحی را با آن تجربه کنید.

عطر آمواج رفلکشن – Amouage Reflection man

عطر آمواژ رفلکشن یکی از بهترین عطرهای خنک و تلخ مردانه با ماندگاری بالاست که اولین بار توسط عمان به بازار عرضه شد. این عطر در گروه بویایی چوبی گلی مشکی قرار می‌گرد و در نت های اولیه آن از رایحه رزماری، فلفل قرمز شیرین و گل رز استفاده شده است.

پس از مدتی جای خود را به نت های میانی که از بهار نارنج، ریشه زنبق و گل یاس است می‌دهد و در پایان عطر دل انگیز چوب سدر، چوب صندل سفید، خس خس و نعنای هندی برایتان مفرح بخش خواهد بود.

استفاده از این مواد در نت های این عطر سبب تلخی و خنکی آن می‌باشد که آن را به انتخابی خوب برای فصول گرم سال تبدیل کرده و همچنین دورکننده استرس و اضطراب از آقایان پرمشغله است.

عطر شنل بلو – Chanel Blue

عطر شنل بلو
مشاهده قیمت و خرید عطر شنل بلو

شنل بلو که توسط کمپانی فرانسوی به بازار معرفی شد یک عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا بسیار مشهور و معروف است. لیمو ترش، نعنا هندی،‌ نعنا، خس‌خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ‌فروت، لابدانیوم، جوز و فلفل صورتی در کنار رایحه چوبی پس از استفاده، حس خوب خنکی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

این عطر پس از ورود به بازار انتخاب بسیاری از آقایان سخت پسند در انتخاب عطر و ادکلن تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا و مناسب بوده است. علی رغم اینکه شنل بلو، ساخت کشور فرانسه است و قیمت نسبتا بالایی دارد؛ اما عطر آن به رایحه ای خاطره انگیز برایتان مبدل خواهد شد.

عطر ورساچه بلو جینز – Versace Blue Jeans

Jeans EDT محصولی خاص از ایتالیا با رایحه تلخ و کمی تند است. اگر طرفدار کارهای کلاسیک هستید این عطر حتما یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود.

یکی ادکلن تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا که مخصوص فصول بهار و تابستان است. در نت‌های این ادکلن ایتالیایی از انگور فرنگی سیاه، برگ انجیر، رزماری، خس‌خس، مشک و سدر استفاده شده است که این انتخاب خودش یک حس ناب خنگی در گرما اضافه می‌کند.

انتخاب عطر میوه در کنار چوب های معطر شگفتی بی نظیر برای خلق یک عطر ماندگار را محقق ساخته است. اگر به دنبال یک رایحه خاص هستید بی شک این یک انتخاب شایسته برای شماست.

عطر کارولینا هررا 212 مردانه – Carolina Herrera 212 For Man

عطر مردانه 212 کارولینا هررا
مشاهده قیمت و خرید عطر 212 کارولینا هررا

عطر مردانه و خاص ۲۱۲ که نوعی عطر خنک و تلخ مردانه با ماندگاری بالا و بسیار محبوب است. گروه بویایی این عطر چوبی، گلی و مشک است. در نت آغازی خود با ادویه جات معطر، گریپ فروت، ترنج، برگ درخت نارنج، اسطوخودوس و ترکیبات سبز معطر ترکیب شده است.

در نت میانی بنفشه، زنجبیل، سالویا و گاردنیای یاسمنی عطری دل انگیز را برایتان به ارمغان می‌آورد. همچنین در نت پایانی روایح دودی، چوب صندل سفید، خس خس، چوب گایاک، لابدانیوم، مشک احساس تلخی و خنکی را در فصول گرم سال برایتان تداعی می‌کند.

یک‌ کار کلاسیک و یکی از بهترین عطرهای مردانه ساخته شده در صنعت عطر که انتخابی فوق العاده برای آقایان جوان، به روز و به دنبال عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا می‌باشد. بوی چوب این عطر می‌تواند استرس و اضطراب را کاهش داده و آرامش و تعادل روحی را همراهتان کند.

عطرهای خوشبو و ماندگار
عطرهای خوشبو و ماندگار

خرید و قیمت ادکلن تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا

قیمت ادکلن تلخ و خنک مردانه بنا بر برند، شرکت سازنده آن و همچنین غلظت و ماندگاری آن متفاوت بوده و طیف گسترده ای از قیمت را پوشش می‌دهد بنابراین هر سلیقه‌ای با هر میزان پولی توان خرید عطرهای تلخ و خنک مردانه را خواهد داشت.

فصل های گرم سال مخصوصا بهار و تابستان بهترین زمان برای استفاده از این عطرهای تلخ و خنک است. خریدن یک عطر تلخ و خنک مردانه با ماندگاری بالا در روزهای گرم تابستان و بهار پیشنهاد مجموعه آبان سا به شما است.

تا به واسطه آن گرمای این فصول کمتر و خنکی مهمان شما شود و احساس راحتی و آرامش را تجربه کنید. عطرهای تلخ و خنک برای تمام محافل مناسب هستند و نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کنند، پس می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

15% تخفیف
Dior Sauvage Elixir men's perfume

قیمت اصلی تومان330.000 بود.قیمت فعلی تومان280.000 است.

17% تخفیف
lalique lamour women's perfume

قیمت اصلی تومان290.000 بود.قیمت فعلی تومان240.000 است.

21% تخفیف
parfums de marly layton men's perfume

قیمت اصلی تومان240.000 بود.قیمت فعلی تومان190.000 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *